| کد خبر: 2769 |

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه:

◄ برنامه شرکت مترو در سال ۹۳ " ایستگاه محور " خواهد بود

تین نیوز | مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام كرد كه در راستای تحقق اهداف مدنظر در نامگذاری سال جدید، برنامه های خدمت رسانی در این شركت بر محوریت ایستگاهها متمركز خواهد بود.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شركت بهره برداری مترو تهران و حومه، محسن نایبی ضمن تبریك سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" تاكید كرد: مدیریت غالب و فرهنگ كار در این شركت همواره بر محور جهادی بوده اما ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب در دیدار سال گذشته ایشان با مدیران شهری تهران و نامگذاری سال جدید به این عنوان، مسئولیت خدمتگزاران مردم در شركت بهره برداری را دوچندان كرد و همه باید تلاش كنیم به نحو شایسته در حوزه ماموریتی خود در این مسیر حركت كرده و اهداف مدنظر را تحقق ببخشیم.
 
وی گفت: در شهر زیرزمینی كه روزانه قریب 3 میلیون سفر از طریق آن انجام می پذیرد، بی تردید "ایستگاه ها" محور اصلی برای برنامه های شركت بهره برداری پیرامون اجرای اهداف مدنظر در نامگذاری سال 93 به شمار می روند و از این روی بنا داریم خدمتی كامل را به مسافران ارائه دهیم تا همه نیازهای فرهنگی، آموزشی و نیز نظافت و پاكیزگی و تسهیل تردد را برای آنان تامین كنیم و از این روی همین مسئله می تواند به عنوان شعار سال شركت بهره برداری مترو قلمداد شود.
 
نایبی با بیان اینكه اقدامات فرهنگی در سال جدید با برنامه ریزی جامع و دقیق تری نسبت به سال های گذشته در ایستگاه ها انجام خواهد شد، اظهار داشت: مترو به عنوان یك رسانه اثرگذار از همین طریق تلاش می كند جامعه هدف و مخاطبان خود را با پیش نیازهای تحقق "اقتصاد مقاومتی" كه حاصل اقتصاد و فرهنگ توام با مدیریت جهادی است، آشنا سازد و ماموریت فرهنگی خود را كه بر محوریت اقتصاد مقاومتی است اجرایی كند. 
 
مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران خاطرنشان كرد: بی تردید همه تلاش های شبانه روزی و مجاهدانه خدمتگزاران مردم در این شركت، اغلب در ایستگاههای مترو بروز و ظهور پیدا می كند و امیدواریم برنامه ریزی های صورت گرفته ما را در رسیدن به اهداف موردنظر رهنمون سازد و شركت بهره برداری مترو تهران همانند گذشته كه توفیقاتش مرهون مدیریت جهادی و بسیجی بوده است؛ قرین موفقیت بیشتر باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسام 0 0

    نظر به اینکه امسال باید اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرارگیرد و اقتصاد مقاومتی به معنای اولویت بندی پروژه ها بر اساس هزینه آنها و انتخاب پر بازده ترین و کم هزینه ترین پروژه ها و عملیاتی کردن آنها در کوتاهترین زمان است: چرا شرکت مترو تهران اقدام به ریلگذاری مترو در مسیر راه آهن تهران - تبریز در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران که با بودجه چند هزار میلیاردی در اسفند سال ۹۰ به تونل زیرزمینی انتقال یافت و دو خط از چهار خط ریلی آن به مترو اختصاص پیدا کرد نمی کند. ساخت مترو این مسیر ۱۰ کیلومتری با وجود آماده بودن تونلها فقط نیازمند ریلگذاری و ساخت ایستگاهها می باشد و بیشتر هزینه ساخت آن که ساخت تونل بوده انجام شده است. لازم به تذکر است که منطقه ۱۷ و ۱۸ تهران طبق گفته خود مسئولین شهری متراکمترین و مستضعف نشین ترین و محرمترین مناطق تهران از لحاظ حمل و نقل عمومی است. نتیجتا اهالی این مناطق تقاضا دارند شهرداری پاسخگو تهران با مدیریت جهادی و با همکاری با راه آهن طرح ریلگذاری و ساخت مترو در مسیر راه آهن تهران تبریز در منطقه ۱۷ و ۱۸ تهران را در اولویت کاری خود در سال ۹۳ قرار دهند.