| کد خبر: 270586 |

ترافیک پرحجم اما روان صبحگاهی در معابر پایتخت

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.

تین نیوز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد و گفت که در صبح امروز بزرگراه های شهید لشکری، شهید همت، شهید نواب، شهید زین الدین، شهید حکیم، شهید بابایی و آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای بیشترین حجم تردد بودند.

به گزارش تین نیوز به نقل از سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه، گفت: برابر رصد انجام شده از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز شاهد شکل گیری ترافیک صبحگاهی در مسیرهای غرب به شرق، شرق به غرب و جنوب به سمت شمال و مرکز تهران بودیم. این وضعیت به مرور افزایش پیدا کرده و حوالی ساعت ۷:۳۰ به اوج خود رسید. درحال حاضر نیز شاهد آن هستیم که به مرور از حجم ترافیک کاسته خواهد شد و تا قبل از ظهر به وضعیت عادی خواهد رسید.

شریفی درباره وضعیت ترافیک در معابر تهران گفت: بار ترافیکی در بزرگراه شهید بابایی در محدوده بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه  شهید سلیمانی در محدوده شهید صیاد شیرازی و میدان رسالت ، بزرگراه شهید زین الدین در محدوده شمس آباد ، بزرگراه علامه در محدوده شقایق  بزرگراه امام علی (ع) در محدوده جانبازان، بزرگراه شهید همت به سمت غرب از محدوده جنت آباد و ... پرحجم است.

وی با بیان اینکه در مقاطعی از بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم، گفـت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از محدوده انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید نیز شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین صبحگاهی هستیم. در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا تجریش نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.