| کد خبر: 270497 |

افزایش خدمات رایگان مترو تهران در روز قدس

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: فاصله حرکت قطارها در خط چهار متروی تهران که در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس قرار دارد از ابتدا تا پایان این مراسم کاهش می یابد.

تین نیوز

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: فاصله حرکت قطارها در خط چهار متروی تهران که در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس قرار دارد از ابتدا تا پایان این مراسم کاهش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رضا محمدنژاد بیدخت روز پنجشنبه ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد: برای سهولت در تردد نمازگزاران و راهپیمایان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با کاهش سرفاصله حرکت قطارها، میزان سرویس دهی در خط چهار متروی تهران از ابتدا تا پایان مراسم روز جهانی قدس افزایش می یابد.

محمد نژاد بیدخت با اشاره به اینکه حرکت قطارها در خط چهار مترو تهران با اضافه شدن ۶ رام قطار نسبت به برنامه عادی حرکت قطارها در روزهای جمعه افزایش می یابد، تصریح کرد: تمامی ایستگاه های این خط، به ویژه ایستگاه های تئاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی، توحید، شادمان، دکتر حبیب الله و استاد معین که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، آماده ارائه خدمات مناسب به شهروندان خواهند بود.

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه حداقل ۴۰ حرکت مسافری بیشتر نسبت به برنامه عادی حرکت قطارها انجام می شود، یادآور شد: از آغاز سرویس دهی روز جمعه تا اذان ظهر، متروی تهران در تمامی خطوط درون شهری به صورت رایگان خدمت ارائه خواهد کرد.

محمدنژاد بیدخت گفت: بعد از پایان نماز نیز پذیرش مسافر در ایستگاه های هدف به صورت رایگان انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.