| کد خبر: 270464 |

آماده اجرای طرح کلید به زمین هستیم

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیر از اقدام طرح کلید به کلید شهرداری صالحیه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ از آمادگی برای اجرای این طرح توسط شهرداری های استان تهران و این اداره کل طی سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیر از اقدام طرح کلید به کلید شهرداری صالحیه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ از آمادگی برای اجرای این طرح توسط شهرداری های استان تهران و این اداره کل طی سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام اینکه ساکنان بافت های فرسوده استان می توانند از تسهیلات طرح کلید به کلید یا کلید به زمین برخوردار شوند از اقدام خوب شهرداری صالحیه و شورای شهر این شهرستان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ تقدیر کرد و گفت: وجود ۲۴۸ هزار بنای ناپایدار در استان تهران زنگ خطر برای تمام مسئولان و به ویژه شهرداران است و می بایست این بناهای ناپایدار که در محدوده های هدف واقع شده اند هر چه سریع تر نوسازی شوند.

جنتی با بیان اینکه اقدامات خوبی از طرف مسئولان استان تهران برای نوسازی بافت های فرسوده انجام شده است، تأکید کرد: اکنون استان تهران جزو استان های پیشرو در عرصه نوسازی بافت های فرسوده است و امسال هم که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده است بنا داریم با مشارکت خود مردم و سازندگان در قالب طرح شهید باکری یک افزایش ۵۰ درصدی را رقم بزنیم.

وی گفت: برای به سرانجام رسیدن این طرح؛ طرح های تشویقی مثل کاهش صدور پروانه از ۸ ماه به ۲ ماه؛ تخصیص ۵۰ درصدی به سازندگان و ارائه تسهیلات بانکی به مردم در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از اجرای طرح کلید به کلید و کلید به زمین، خبر داد و افزود: مردم در صورت اعلام آمادگی می توانند مسکن خود را با یک زمین معاوضه کنند که شامل تخفیف ۴۰ درصدی هم خواهند شد.

جنتی گفت: از جمله شهرهای پیشرو در این خصوص شهر صالحیه است که زمان صدور پروانه در این شهر به یک هفته تقلیل یافته است و دومین شهر کشور در اجرای طرح کلید به کلید و اولین شهر استان در این خصوص است که امید داریم سایر شهرداران نیز به این جریان ملحق شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.