| کد خبر: 265567 |

تراموا و تونل ۱۰ کیلومتری شهید متوسلیان چه زمانی در پایتخت اجرا می‌ شوند؟

شهردار تهران درباره زمان اجرای دو پروژه مهم شهری" تراموا و تونل ۱۰ کیلومتری شهید متوسلیان" توضیح داد.شهردار تهران درباره زمان اجرای دو پروژه مهم شهری" تراموا و تونل ۱۰ کیلومتری شهید متوسلیان" توضیح داد.

تین نیوز

علیرضا زاکانی شهردار تهران  درباره دو پروژه مهم شهری "تونل 10 کیلومتری شهید متوسلیان و تراموا" و زمان اجرای این دو پروژه در تهران اظهار کرد: پروژه تونل شهید متوسلیان حدود 10کیلومتر است و در دو طبقه  است که ساخت آن در دستور کار این دوره شهرداری تهران قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، زاکانی افزود: این تونل از میدان سپاه در انتهای بزرگراه شهید صیاد شیرازی آغاز می شود و تا آزادگان امتداد دارد؛ در واقع طول منطقه 12 را طی و بیشترین بخش این تونل از کنار بازار تهران عبور می کند.

زاکانی درباره احداث ترامو در پایتخت تصریح کرد: برنامه ریزی جدی برای استفاده از "تراموا" در شهر به عنوان ظرفیت حمل و نقل پاک و الگوی پیشرفته ارائه خدمات انجام داده ایم که یک خط آن اجرا شود.

شهردار تهران با بیان اینکه نهضت خدمت رسانی در تهران ادامه دارد، یادآور شد: انشاءالله خبرهای خوب جدیدی برای شهروندان تهرانی خواهیم داشت.

شهردار تهران درباره زمان اجرای این دو پروژه مهم شهری تصریح کرد: در هر دو پروژه اشاره شده کارها در حال انجام است؛ در بحث تراموا، مرجع تصمیم گیرنده، شورای ترافیک است؛ شورا به ما مجوز بررسی احداث تراموا را داده و در حال حاضر 3 خط در دست بررسی است و هم از طریق شورا و شورای ترافیک موضوع را پیگیری می کنیم و در صورتی که شورا مجوز بدهد، عملیات ساخت یک خط تراموا را شروع خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.