| کد خبر: 263327 |

تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی تا پیش از زمستان افتتاح می شود

شهردار منطقه ۱۸ گفت:پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و محور مواصلاتی مناطق ۱۷ و ۱۸، پیش از فصل زمستان زیر بار ترافیک می رود.

تین نیوز

شهردار منطقه ۱۸ گفت:پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و محور مواصلاتی مناطق ۱۷ و ۱۸، پیش از فصل زمستان زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ درخصوص آخرین وضعیت پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی با بیان اینکه این پروژه قرار است در دو محور شمالی و جنوبی احداث و زیر بار ترافیک برود، گفت: دو پل به طول ۴۵ و عرض بیش از ۱۰متر در این پروژه تعبیه شده که در حال حاضر پیشرفت آن بالغ بر ۹۰ درصد گزارش شده و بر اساس برنامه زمان بندی تا پیش از فصل سرما می توان از آن بهره برداری کرد.

وی افزود: سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به عنوان کارفرمای پروژه، اعلام کرده که محور مواصلاتی میان مناطق ۱۷و ۱۸ طبق برنامه اعلامی افتتاح می شود تا حجم قابل توجهی از ترددهای ورود و خروجی میان مرز دو منطقه ساماندهی و از بار ترافیک کاسته شود.

خسروی همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش از احداث پروژه تقاطع غیر همسطح در حد فاصل بلوار معلم تا بلوار الغدیر خبر داد و یاد آور شد : براساس برنامه زمانبندی، قرار است این پروژه که در حال حاضر پیشرفتی بالغ بر ۲۸ درصد دارد در بهار سال آینده افتتاح و زیر بار ترافیک خودروهای سبک و سنگین برود.

شهردار منطقه ۱۸ افزود: با تکمیل این پروژه، معضل ترافیک چهارراه پرتردد قهوه خانه که بعنوان کریدور ارتباطی در مرکز ثقل بلوار معلم، ابراهیم آباد و الغدیر قرارگرفته حل شده و تردد در آن به سهولت صورت خواهد گرفت.   

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.