| کد خبر: 251423 |

پل حافظ قابلیت تعمیر ندارد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد جمع آوری پل حافظ توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: با جمع کردن پل و نصب چراغ زمان دار، نیاز ترافیکی آن محدوده رفع می‌شود.

تین نیوز

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد جمع آوری پل حافظ توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: با جمع کردن پل و نصب چراغ زمان دار، نیاز ترافیکی آن محدوده رفع می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جعفر تشکری هاشمی در مورد سرانجام جمع آوری پل حافظ با بیان اینکه این پل و چهار پل فلزی دیگر در تهران قبل از انقلاب اسلامی ساخته شدند، گفت: این پل های فلزی مناسبتی و برای استفاده در کوتاه مدت پیش بینی و ساخته شدند.

وی با بیان اینکه پل های فلزی تهران به دلیل گذشت زمان دچار فرسودگی زیادی شدند، افزود: هزینه تعمیر و نگهداری این پل ها بسیار بالاست بگونه ای که از ساخت یک پل جدید هزینه برتر است.

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه سازه پل حافظ دچار فرسودگی شده بگونه ای که تعمیر آن اساسا توجیهی ندارد، ادامه داد: بررسی ها نیز نشان داد که پل حافظ -طالقانی توجیه ترافیکی نیز ندارد و به نظر می رسد با جمع کردن پل و نصب چراغ زمان دار، نیاز ترافیکی آن محدوده رفع می شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه جمع آوری این پل در برنامه های اولویت دار معاونت فنی  قرار گرفته است، در مورد جمع آوری سایر پل های فلزی پایتخت، اظهار کرد: اگر بررسی ها نشان دهد که مابقی پل های فلزی تهران آنقدر فرسوده هستند که قابلیت تعمیر آنها نیست و همچنین کاربرد ترافیکی هم ندارند، حتما در مورد بودن یا نبودن سایر پل ها تصمیم گیری خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.