| کد خبر: 242552 |

استاندار تهران: قطار حومه‌ای خواسته مردم دشت ورامین است

استاندار تهران با اشاره به اینکه قطار حومه‌ای یکی از مطالبات اصلی مردم است دشت ورامین است گفت: این موضوع در سفر رئیس جمهور تأمین اعتبار می شود.

تین نیوز

محسن منصوری  در در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه در ورامین در جمع خبرنگاران در خصوص سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران شامل ورامین، پیشوا و قرچک اظهار کرد: مواردی که در سفر رئیس جمهور مطرح می‌شود مطالبات اصلی مردم است.

به گزارش تین نیوز، وی با اشاره به اینکه قطار حومه‌ای یکی از مطالبات اصلی مردم است گفت: تأمین اعتبار کامل از مصوبات سفر رئیس جمهورخواهد بود و سایر بحث‌های زیرساختی و عمرانی نیز از مطالبات و مصوبات سفر است.

استاندار تهران در خصوص این‌که مطالبات ۳ شهرستان به صورت تجمیعی اعلام می‌شوند گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به غرب استان تهران نیز مصوباتی را به صورت جدا برای ۳ شهرستان و مصوباتی به طور تجمیع برای هر سه شهر شهریار، ملارد و قدس داشتیم و برای جنوب شرق استان تهران نیز این موضوع در نظر گرفته خواهد شد.

منصوری در ادامه در خصوص اینکه برای شهرهای ورامین و پیشوا و قرچک بحث قطار حومه‌ای مطرح است یا مترو نیز عنوان کرد: قطار حومه‌ای خواسته مشترک هر سه شهرستان است و آنچه که فعلاً مصوب شده قطار حومه‌ای است و ممکن است تصمیمات دیگر گرفته شود و در مسیر کارشناسی قرار بگیرد و مطالبه خود ما هم تغییر پروژه به مترو بوده اما تصمیم نهایی هنوز اتخاذ نشده است.

وی درباره تبدیل شدن ورامین به فرمانداری ویژه نیز اظهار کرد: در این باره موضوع با رئیس جمهور مطرح شده و با سفر ایشان تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.