| کد خبر: 231289 |

هوای ‌پایتخت امروز مطلوب است

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (۱ خرداد ماه) کیفیت هوای ‌پایتخت در محدوده قابل قبول قرار دارد و تداوم این شرایط به‌ علت وزش باد موثر طی روز ‌پیش‌بینی می‌شود.

تین نیوز

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (۱ خرداد ماه) کیفیت هوای ‌پایتخت در محدوده قابل قبول قرار دارد و تداوم این شرایط به‌ علت وزش باد موثر طی روز ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (۱ خرداد ماه) کیفیت هوا در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از شرایط ناپایدار جوی، وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

تداوم وزش باد طی روز از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد و کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی خواهد ماند. با استمرار این شرایط جوی تا اواخر وقت انتظار می‌رود که در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده‌ قابل‌ قبول قرار بگیرد.

کاهش نسبی تندی باد تا صبح فردا (۲ خرداد ماه) و افزایش ترافیک صبحگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق پرتردد خواهد شد. افزایش نسبی تندی باد در ساعات بعدازظهر تاحدودی پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد، هرچند تولید و افزایش غلظت آلاینده‌ «ازن» می‌تواند در برخی مناطق موجب کاهش کیفیت هوا شود.

وزش باد نسبتا شدید در ساعات اولیه شامگاه فردا (۲ خرداد ماه) شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد و برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۶۵ بود و هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۵۸ و کیفیت هوا در محدوده ‌قابل قبول است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.