| کد خبر: 223341 |

محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ در تهران ادامه دارد

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان یادآوری کرد که محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد درد شهر تهران همچنان اعمال می‌شود.

تین نیوز

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان یادآوری کرد که محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد درد شهر تهران همچنان اعمال می‌شود.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاثیر پایان برخی از محدودیت‌ها بر ترافیک تهران گفت: از روز شنبه ما شاهد افرایش حجم سفرهای درون شهری در سطح معابر شهر تهران بودیم که درمواردی هم منجر به افزایش ترافیک شده بود که بخشی از این موضوع هم مربوط بارندگی ها و کاهش سرعت در معابر بود.

وی با بیان اینکه محدودیت های تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد لغو نشده و همچنان پابرجاست، گفت: بعضی از شهروندان تصور می‌کنند که محدودیت های تردد در این ساعات لغو شده در حالی که این روند ادامه دارد و باید رعایت کنند. در غیر اینصورت از سوی ماموران پلیس جریمه خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به مخدوش کردن پلاک در ساعات ممنوعه تردد نیز هشدار داد  وگفت: رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرویشان کنند علاوه بر اینکه مرتکب تخلف شده اند، مجرم نیز هستند و به دادسرا معرفی خواهند شد. پلیس نیز با حساسیت ویژه بر مخدوش کردن پلاک و نیز هرگونه تغییر در ارقام پلاک خودرو نظارت دارد.

بهرام آبادی در پایان از مردم خواست که از انجام ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.