| کد خبر: 215361 |

تلاش برای تکمیل پل روگذر تقاطع آزادگان- شهید نجفی رستگار

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار به مرز 93 درصد رسید.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار به مرز 93 درصد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی پیوسته، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از پیشرفت ۹۳ درصدی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد و عنوان کرد: عملیات اجرایی تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار روی تکمیل پل روگذر جنوب به غرب این تقاطع متمرکز شده‌است تا به این ترتیب مسیر تندروی شمالی بزرگراه شهید نجفی رستگار و مسیر تندروی شمالی بزرگراه آزادگان به یکدیگر متصل شوند.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آن‌که طول تقریبی این پل روگذر ۷۰ متر بوده و به روش پیش تنیده احداث شده‌است، اظهار کرد: تقاطع بزرگراه آزادگان، غربی ترین تقاطع موجود در پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار به‌شمار می‌آید.

وی افزود: این محور شامل یک پل روگذر جنوب به غرب و یک مسیر زیرگذر در امتداد تندروی غرب به شرق بزرگراه است. با تکمیل این تقاطع و مسیرهای تندروی بزرگراه شهید نجفی رستگار، ترافیک ترانزیتی و بزرگراهی از رفت و آمدهای محلی تفکیکی شده و ضمن بهبود وضعیت تردد در مبادی ورودی شرق و جنوب شرق تهران، ترافیک عبوری به سمت استان‌های جنوبی کشور روان تر خواهد شد.

طی هفته های اخیر و همزمان با بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، زیرگذر تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار برای تردد خودروها گشوده شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.