| کد خبر: 202903 |

هوای تهران امروز سالم است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت امروز (۱۲ دی ماه) در شرایط سالم قرار دارد.

تین نیوز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت امروز (۱۲ دی ماه) در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، با برقراری شرایط جوی مساعد و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته، در صبحگاه امروز (۱۲ دی ماه) باوجود افزایش تردد خودروها در بیشتر مناطق کیفیت هوا در شرایط سالم قرار گیرد. به‌تدریج با کاهش سرعت باد طی روز بر غلظت آلاینده‌ها افزوده می‌شود و احتمال می‌رود در مناطق پرتردد شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس برقرار شود.

در شامگاه پنجشنبه (۱۲ دی ماه) همزمان با ساعات اوج ترافیک، افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه در بعضی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود. هرچند با افزایش نسبی سرعت باد احتمال می‌رود شاهد پراکنده شدن آلاینده‌ها و به‌ تبع آن بهبود نسبی کیفیت هوای پایتخت باشیم.

استمرار این شرایط جوی همراه با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل سبب می‌شود در صبح روز جمعه (۱۳ دی ماه) کاهش نسبی در غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز قبل مشاهده شود. رشد ابر و عدم وزش باد مؤثر طی روز جمعه سبب انباشت آلاینده‌ها خواهد شد بنابراین در ساعات اوج ترافیک شامگاهی جمعه، غلظت ذرات معلق نسبت به روز قبل افزایش پیدا می‌کند و با وجود احتمال بارش در ساعات پایانی شرایط نامطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم‌اکنون ۸۶ و هوا در شرایط سالم است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.