| کد خبر: 169426 |

◄ تصاویر/ توقف ساخت زیرگذر پل امام رضا

در حال حاضر افراد پیاده برای عبور از روی این پل دچار مشکل هستند و خطر تصادف با خودروهایی که در حال عبور از پل هستند وجود دارد. مشکلی که تا قبل از افتتاح آن خطر برخورد با قطار در حین عبور از ریل بود.

تین نیوز

پروژه پل امام رضا(ع) در حریم راه‌آهن پس از ۹ سال انتظار به پایان رسید و درحال حاضر، نبود زیرگذر عابر پیاده برای تردد مردم منطقه دهوین و ده شریفا، بزرگ‌ترین معضل پروژه پل امام رضا (ع) است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازمشرق، در حال حاضر افراد پیاده برای عبور از روی این پل دچار مشکل هستند و خطر تصادف با خودروهایی که در حال عبور از پل هستند وجود دارد. مشکلی که تا قبل از افتتاح آن خطر برخورد با قطار در حین عبور از ریل بود.

محمدرضا یوسفی فرماندار ورامین در خصوص زیرگذر یا روگذر پل امام رضا(ع) اظهار کرد:  نصب پل عابر برعهده شهرداری است و قرار است این کار را مجموعه مدیریت شهری انجام دهد، یعنی در حیطه‌ کاری راه‌آهن نیست، چراکه راه‌آهن وظایف و مسؤولیت خودش را انجام داده است.

جعفر اردستانی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ورامین نیز  در خصوص زیرگذر و روگذر پل‌های امام رضا(ع) و پانزده خرداد گفت: مسیری که خطوط راه‌آهن در محدوده شهر ورامین عبور می‌کند، اقداماتی چون ابنیه، پل‌ها و زیرگذرها بر عهده شرکت راه‌آهن است که باید مسیرهای زیرگذر، عبور خودروها یا عابرین را آماده‌سازی کند، منتهی نقشه‌های اجرا را حتماً باید شورای شهر و شهرداری تأیید کنند تا قابلیت اجرایی داشته باشند.

او به جلسه اعضای شورای شهر ورامین در دی‌ماه سال ۹۶ با مدیرعامل راه‌آهن اشاره کرد و گفت: در این جلسه در خصوص زیرگذر باغ صالح و موسی‌آباد و پانزده خرداد و همچنین زیرگذر عابر پل امام رضا(ع) ورامین صحبت شد، مدیرعامل راه‌آهن کل کشور اذعان داشت که دارای کمبود بودجه هستند، یعنی به‌ دلیل کمی اعتبارات عمرانی اعلام کرد که قادر نیست تمام این پروژه‌ها را به‌ طور هم‌زمان به بهره‌برداری برساند.

او در ادامه گفت:  در مورد زیرگذر پل امام رضا (ع) در شورای شهر یک‌بار نقشه‌ای از سوی راه‌آهن ارائه شد که شورای شهر به‌ دلیل انحنای هندسی زیاد تایید نکرد و نقشه دیگری آوردند که به‌ طور مستقیم و با طول کمتر بود و ورود و خروجش راحت‌تر بود که مورد تأیید قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر ورامین بیان کرد: در حال حاضر معاونت حمل‌ونقل ترافیک و عمرانی شهرداری ورامین پیگیر این موضوع با راه‌آهن است تا برای احداث این زیرگذر زودتر اقدام شود، راه‌آهن باکس‌های موردنیاز را در محل احداث دپو کرده است، اما هنوز اجرایی نشده است.

صادق عباسی معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین نیز گفت: تمام پروژه را راه‌آهن هزینه کرده و انجام داده است و کاری که باقی‌مانده در قبال تمام این هزینه‌ها ناچیز است .

او در ادامه گفت: دلیل اصلی توقف این بخش از پروژه را از پیمانکار جویا شوید و اگر مدعی بودند که ادامه‌ کار برعهده‌ شهرداری است قاعدتاً نیاز به تشکیل جلسه است تا این موضوع حتماً حل‌وفصل شود، چراکه انجام این کار برای شهرداری نیازمند بودجه است که حتماً باید در شورای شهر مصوب شود تا بتوانیم مجری انجام و اجرای این بخش از کار باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.