| کد خبر: 168285 |

◄ آغاز عملیات ساخت و ایمن‌سازی 6 بوستان در شرق تهران

شهردار منطقه 8 از آغاز عملیات ساخت و ایمن‌سازی 6 بوستان در شرق تهران خبر داد.

تین نیوز

 شهردار منطقه 8، گفت: به‌زودی عملیات احداث 3 بوستان در محلات سبلان،  وحیدیه و لشگر به مساحت 4 هزار مترمربع و ایمن‌سازی 3 بوستان در محلات نارمک، تسلیحات و سبلان به مساحت 32 هزار مترمربع در منطقه ما آغاز می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 8، بهمن نوری افزود: احداث فضاهای سبز و بوستان‌های محله‌ای شهری در وهله‌ اول بر سلامت روان شهروندان تأثیر دارد و  درنهایت منجر به تلطیف روحیات و آرامش روحی می‌شود؛ هم‌چنین، امروزه در کنار مکان‌های عمومی محلات، بوستان‌های محلی، زمینه‌ساز آغاز احیا و استمرار روابط دوستی و همسایگی بین افراد محل هستند.

شهردار منطقه 8 درزمینهٔ ایمن‌سازی این بوستان‌ها تأکید کرد: فراهم کردن فضایی امن و قابل‌اطمینان برای تردد افراد دارای معلولیت ازجمله اشخاصی که با ویلچر تردد می‌کنند و نابینایان، از اهداف اجرای این طرح است و از دیگر اهداف اجرای این طرح می‌توان به ارتقای رضایت شهروندان و افزایش ایمنی برای عابران پیاده اشاره کرد.

از سوی دیگر نوری اظهار کرد: با توجه به مشکلات خاص افراد دارای معلولیت در ترددهای درون‌شهری تلاش می‌کنیم محیط عمومی برای رفت‌وآمدهای روزانه این قشر که همواره درباره آنان دغدغه داریم، آسان شود.

نوری تأکید کرد: ایجاد مسیرهای مناسب برای عبور و مرور با ویلچر، حذف موانع ترددی و تسطیح گذرگاه‌ها ازجمله اقدامات طرح آسان‌سازی تردد افراد دارای معلولیت به‌شمار می‌رود.

شهردار منطقه 8 همچنین اضافه کرد: اجرای عملیات هم‌سطح سازی و مناسب‌سازی معابر با رعایت استانداردهای روز در شرق تهران صورت گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌های درحال‌توسعه مدیریت شهری زمینه تردد آسان برای افراد دارای معلولیت در تمامی نقاط پایتخت فراهم شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.