| کد خبر: 144737 |

همزمان با ششمین روز از هفته دولت انجام گرفت:

افتتاح 2865 واحد مسکن مهر در فاز 6 شهر جدید پرند

همزمان با ششمین روز از هفته دولت تعداد 2 هزارو 865 واحد مسکن مهر در فاز 6 شهر جدید پرند با حضور عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به افتتاح رسید.

تین نیوز

همزمان با ششمین روز از هفته دولت تعداد 2 هزارو 865 واحد مسکن مهر در فاز 6 شهر جدید پرند با حضور عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به افتتاح رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز 7 شهریورماه همزمان با ششمین روز از هفته دولت تعداد 2 هزارو 865 واحد مسکن مهر واقع در فاز 6 شهر جدی پرند با حضور محمود میریان عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، علی‌اکبر طاهری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، حجت‌الاسلام پاشایی امام جمعه پرند و سایر مدیران و مسئولان ذیربط افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم همچنین از دفتر فرهنگی-اجتماعی و ارتباطات مردمی شرکت عمران پرند در فاز 4 رونمایی شد.

این دفتر که در راستای هویت بخشی و ارتقای شرایط فرهنگی و اجتماعی شهر پرند با توجه به تنوع جمعیتی مستقر در آن به بهره‌برداری رسیده است در جهت انجام اقدامات فرهنگی و مشاوره‌ای از سوی اساتید دانشگاه تهران برای شهروندان شهر جدید پرند ایجاد شده است.

در این دفتر همچنین اطلاعات مشاوره‌ای و آموزشی با هماهنگی روابط عمومی شرکت عمران شهر پرند توسط ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در حوزه مسکن مهر به مردم ارائه می‌شود.

گفتنی است برای فرآیند خرید و تجهیز این دفتر بیش از 400 میلیون تومان هزینه شده است.

در آیین افتتاح امروز یک باب مدرسه 15 کلاس با مساحت حدود 6 هزار مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر یک و 800 میلیون تومان در فاز 6 و همچنین یک پروژه تجاری واقع در فاز 5 شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسید.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جواد 0 0

    با سلام
    با تشكر از مسئولين پرند در خصوص افتتاح مسكن مهر خواهشمنديم در خصوص مترو پرند هم اقدامات لازم انجام بشه و مشكل مردم اين شهر حل بشه
    با تشكر