| کد خبر: 137654 |

ترافیک در آزاد راه تهران

پلیس راهور ناجا اعلام کرد برابر آخرین گزارش های دریافتی تا لحظه مخابره این خبر از سراسر کشور، هم اکنون ترافیک نیمه سنیگین در باند شمالی آزاد راه تهران - کرج (محدوده پل کلاک تا پل فردیس) و نیز باند شمالی آزاد راه کرج - قزوین (محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری) جریان دارد.

تین نیوز

پلیس راهور ناجا اعلام کرد برابر آخرین گزارش های دریافتی تا لحظه مخابره این خبر از سراسر کشور، هم اکنون ترافیک نیمه سنیگین در باند شمالی آزاد راه تهران - کرج (محدوده پل کلاک تا پل فردیس) و نیز باند شمالی آزاد راه کرج - قزوین (محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری) جریان دارد.

بر پایه این گزارش همه محورهای مواصلاتی کشور نیز از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
بر همین اساس محورهای مسدود نیز به شرح زیر اعلام شده است:
محور شمشک به دیزین به علت انجام عملیات انفجار راهسازی.
محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان.
محور استهبان - نی ریز در استان فارس.
محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان.
همچنین محورهای دارای محدودیت ترافیکی نیز به این شرح گزارش شده است:
آزاد راه قم به تهران از 29 فروردین 96 تا 20 شهریورماه امسال محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت هشت صبح الی 17 و روزهای سه شنبه از ساعت هشت صبح الی 12به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور کرج - چالوس نیز از اول اردیبهشت ماه 96 تا 20 شهریورماه امسال محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح الی 17 و روزهای چهار شنبه از ساعت هشت صبح الی 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
آزاد راه رشت - قزوین از16 اردیبهشت ماه 96 تا 20 شهریورماه امسال روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح الی 18 و روزهای چهار شنبه از ساعت هشت صبح الی14 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
آزاد راه قم به تهران از 16 اردیبهشت ماه 96 تا 31 مردادماه امسال محدوده کیلومتر صفر تا 30 حد فاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت هشت صبح الی 18 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت هشت صبح الی14 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور بوئین زهرا - اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد - ماهدشت حد فاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت - کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 از 16 خردادماه 96 تا 20 شهریورماهم امسال روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت هفت صبح الی 17 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران از ساعت شش صبح الی 18 از 17 تیرماه 96 تا 21 تیرماه جاری روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و روز چهارشنبه ساعت شش صبح الی 12 به علت انجام عملیات راهسازی مسدود است.
پلیس راهور ناجا در این اطلاعیه همچنین از بارش باران در اکثر محورهای استان گیلان و محورهای کناره ، سواد کوه ، نور و آمل استان مازندران خبر داد.
اجتمام*1933*1569
تنظیم: بهروز سلطانیان * انتشار: علی حبیبی
آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.