| کد خبر: 255407 |

یک مدیر مرتبط با صنعت حمل و نقل مورد تقدیر قرار گرفت

◄ مدیر عامل سایپا دیزل در جمع برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره امتنان + فیلم

محمد حسن محمد زاده مدیرعامل سایپا دیزل به پاس برنامه ها و اقدامات به عمل آورده در حوزه کار، تولید و حمایت از نیروی انسانی و کارگران در سی و چهارمین جشنواره امتنان استان تهران، به عنوان مدیر برگزیده انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

تین نیوز

محمدحسن محمد زاده مدیرعامل سایپا دیزل به پاس برنامه ها و اقدامات به عمل آورده در حوزه کار، تولید و حمایت از نیروی انسانی و کارگران در سی و چهارمین جشنواره امتنان استان تهران، به عنوان مدیر برگزیده انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز، هر ساله در دهه اول اردیبهشت ماه و با نزدیک شدن به روز جهانی کارگر، جشنواره ای تحت عنوان امتنان در کشور به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود. در این جشنواره علاوه بر تقدیر از کارگران گروه‌های کار برتر، از مدیران برگزیده واحدهای تولیدی نمونه کشوری نیز تجلیل به عمل می آید.

امسال مراسم سی و چهارمین جشنواره امتنان استان تهران روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه با حضور استاندار محترم تهران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری و مدیران و کارگران نمونه و برتر بخش های مختلف تولید و صنعت و خدمات در سالن اجتماعات ساپکو برگزار شد.

در این مراسم از محمدحسن محمد زاده مدیرعامل سایپا دیزل به عنوان مدیر نمونه واحدهای تولیدی و صنعتی تقدیر به عمل آمد.

دکتر محمد زاده از خردادماه سال 1398 مدیرعاملی سایپا دیزل را به عهده گرفته و در این مدت علاوه بر تحول آفرینی در حوزه تولید، در زمینه ارتقاء خدمات به نیروی انسانی و حمایت از کارگران شرکت نیز اقدامات نوآورانه و شایان توجهی به عمل آورده است.  

شایان ذکر است؛ به حداقل رسیدن تعهدات معوق، ورود به حوزه تولید خودروهای مسافری عمومی دیزلی و برقی، ارتقاء خدمات پس از فروش، کمک به توسعه و نوسازی ناوگان حمل بار کشور، تولید نسل جدید و به روز شده کامیون و کامیونت های تولید شده توسط این شرکت، کیفی سازی و هماهنگ سازی تولیدات با استانداردهای کیفیت و ... از جمله اقدامات مدیرعامل سایپا طی دوره تصدی این مسئولیت بوده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    من از کارمندان سایپادیزل هستم. به اقای دکتر افتخار میکنم. خداوند به ایشون سلامتی و طول عمر باعزت بده