شناسایی ۴۲۱ متخلف حمل و نقل کالا و مسافر در نیمه نخست سال
طبق آمار ارائه شده در ۶ ماهه نخست امسال از ۱۷ هزار و ۴۵۶ واحد مورد بازرسی در زمینه حمل و نقل کالا و مسافر، تعداد ۴۲۱ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.
مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: طبق آمار ارائه شده در ۶ ماهه نخست امسال از ۱۷ هزار و ۴۵۶ واحد مورد بازرسی در زمینه حمل و نقل کالا و مسافر، تعداد ۴۲۱ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.
به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، «پرویز فرجی» افزود: ارزش تخلفات یاد شده ۳۲۱ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان بوده است.
وی به آمار بازرسیهای انجام شده در این بخش اشاره و خاطرنشانکرد: در نیمه نخست سال جاری در بخش برونشهری ۲۳۷ فقره پرونده به ارزش ۱۸۵ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان و در بخش درون شهری ۱۸۴ مورد پرونده تخلف به ارزش ۱۳۵ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استانها ارسال شده است.
مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت در این خصوص تصریحکرد: این سازمان به طور دقیق و جدی با هر گونه قصور در امر حمل و نقل عمومی درون و برون شهری مسافر و بار نظارت دائمی دارد و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکتهای مذکور با آنها طبق موازین قانونی برخورد خواهد کرد.
وی با تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر، از شهروندان تقاضا کرد با انعکاس هرگونه سوء استفادههای احتمالی در این زمینه از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ یا مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها، بازرسان را در این نظارت مستمر یاری کنند.
پیش از این اعلام شده بود که در سه ماهه نخست امسال با انجام ۹۳۳ هزار و ۳۷۷ مورد بازرسی، ۵۰ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان ارزش کل پروندههای تشکیل شده بوده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.