| کد خبر: 187749 |

اهدای ۷۰۰ سند املاک علوی به واجدان شرایط روستای "طاق گاورین" ایلام

طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و نماینده ولی فقیه در استان ایلام ۷۰۰ سند املاک علوی به واجدان شرایط روستای "طاق گاورین" این استان اهدا شد.

تین نیوز

طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و نماینده ولی فقیه در استان ایلام ۷۰۰ سند املاک علوی به واجدان شرایط روستای "طاق گاورین" این استان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان مراسم اهدای 700 سند املاک علوی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، حجت الاسلام کریمی تبار نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ایلام، سلیمان دشتکی استاندار ایلام، حجت الاسلام امرایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه چرداول، یگانه فرماندار چرداول و نماینده این مناطق در مجلس شورای اسلامی در روستای طاق گاورین از توابع شهرستان چرداول استان ایلام برگزار شد.

سعیدی کیا در ابتدای ورود به ایلام با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر ایلام به مقام شامخ شهدا این استان ادای احترام کرد؛ وی سپس با خانواده شهیدان علی محمد عبدی و شهید سیده عالیه حسینی دیدار و گفت‌و گو کرد.

همچنین در مراسم واگذاری اسناد که در روستای طاق گاورین برگزار شد 700 سند املاک علوی به مساحت 433562 مترمربع و با ارزش 203897 میلیون ریال به واجدین شرایط در شهرستان‌های چرداول، ایوان، سیروان، دالاهو و اسلام آباد به صورت تقریبا رایگان واگذار می‌شود.

واگذاری اسناد علوی از مهمترین اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت زدایی است که از سال 92 آغاز شده و تاکنون بیش از  80 هزار سند به واجدین شرایط در سراسر کشور واگذار شده است.

در مراسم اهدای اسناد املاک علوی حجت الاسلام  احمد  امرایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه چرداول طی سخنانی اظهار کرد: شهادت  می دهم با توجه به شناختی که دارم آقای  سعیدی کیا  رییس بنیاد مستضعفان کشور  پاک دست ترین،  خالص ترین، خدمت گزار ترین مدیر  در کشور در طول 4 دهه  عمر انقلاب  اسلامی است. ولایتمداری و قرار گرفتن در خط اصلی و روشن انقلاب اسلامی از شاخصه ها و ویژگی های برتر مهندس سعیدی کیا می باشد.

وی بیان کرد: رئیس بنیاد مستضعفان کشور در این چند سال مسئولیت های مهنی همچون وزیر را داشته اند و زندگیش سرشار از پاکی، درستکاری و خدمت گزار ی به مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در چرداول تاکید کرد: سعیدی کیا مرد خدمت،جهادگر و اخلاص در رفتار و عمل دارند وامروز کشور نیازمند این چنین  مدیرانی هستیم.

منبع: سایت خبری بنیاد مستضعفان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.