| کد خبر: 162189 |

◄ «رجا» گواهی‌نامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان گرفت

در هفدهمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا موفق به دریافت گواهی‌نامه ملی این همایش شد.

تین نیوز

در هفدهمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا موفق به دریافت گواهی‌نامه ملی این همایش شد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: در این همایش که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان کشوری و مدیران دستگاه‌ها طی روز جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، از برگزیدگان در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از مردادماه سال جاری هم‌زمان با فراخوان دبیرخانه همایش در سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ضمن خودارزیابی از جهت خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان، جامعه و مشتریان، با ارائه مستندات در این برنامه حضور یافت.  

از مهم‌ترین ملاک‌های حضور شرکت‌ها و بنگاه‌ها، نداشتن محکومیت در مراکز تعزیراتی و کسب ۷۰ درصد رضایت مشتریان بود.

طبق آمارهای ارائه‌شده در این همایش، از ۷۹۳ شرکت و بنگاه که آثار خود را برای ارزیابی ارسال کرده بودند، در بررسی اولیه ۳۱۵ شرکت و بنگاه به دلایل فوق حذف‌شده و ۴۷۸ شرکت و بنگاه دیگر به فرآیند ارزیابی و بررسی‌های بعدی وارد شدند.

به‌منظور انتخاب شرکت‌ها و بنگاه‌های برتر، معیارهایی همچون قیمت، کیفیت، رضایتمندی مشتریان، خدمات قبل، حین و پس از فروش مورد ارزیابی کارشناسان سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قرار گرفت.

بعد از ارزیابی‌های صورت گرفته، ۲۸ شرکت و بنگاه حائز دریافت لوح و تندیس طلایی، ۲۵ شرکت و بنگاه لوح و تندیس نقره‌ای، ۹ بنگاه و شرکت حائز لوح و تندیس برنزی و ۷۰ شرکت و بنگاه نیز حائز دریافت گواهینامه شدند.

photo_2018-02-28_16-26-02

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.