| کد خبر: 186615 |

◄ مدیریت شهر باید در حمل‌ونقل هوشمند پیشتاز باشد

در دنیای امروز بسیاری از سرویس‌ها و خدمات بر روی گوشی‌های هوشمند انجام می‌گیرد و این نکته یک واقعیت است و نمی‌توان از آن فرار کرد، چرا که بسیاری از اتفاقات در اکثر موبایل‌های هوشمند رخ می‌دهد و مدیریت شهری نیز باید در سرویس دهی بر بستر موبایل پیشتاز باشد.

تین نیوز

شهردار تهران در جشنواره انتخاب تاکسیران برتر به انتخاب مردم که برای اولین بار انجام شد، گفت: استفاده از تکنولوژی و توسعه ناوگان پاک در دستور کار تاکسیرانی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  پیروز حناچی  دراین جشنواره با اشاره به این مطلب که، پدر من در دهه‌ پنجاه راننده تاکسی نارنجی بود، اظهار کرد:  با ذکر این نکته خواستم به شما رانندگان تاکسی بگویم شهردار تهران نیز جزو خانواده تاکسیران است. در حال حاضر ۷۹ هزار تاکسی در سطح شهر تهران هستند که با احتساب خانواده‌ چهار نفره آنها می‌توان گفت، در حال حاضر 400 هزار نفر از شهروندان جز خانواده تاکسیرانی هستند.

وی در ادامه سخنان خود در این جشنواره با بیان این نکته که تاکسی نقش 22 درصدی در حمل‌ونقل عمومی مردم دارد، گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که هم کیفیت و هم سرویس‌دهی بیشتری را در تاکسی شاهد باشیم.

حناچی تصریح کرد: در دنیای امروز بسیاری از سرویس‌ها و خدمات بر روی گوشی‌های هوشمند انجام می‌گیرد و این نکته یک واقعیت است و نمی‌توان از آن فرار کرد، چرا که بسیاری از اتفاقات در اکثر موبایل‌های هوشمند رخ می‌دهد و مدیریت شهری نیز باید در سرویس دهی بر بستر موبایل پیشتاز باشد.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که باید از ظرفیت اپلیکیشن‌های خدمات‌رسان برای بهره‌گیری از رقابتی سالم و عادلانه بهره بگیریم، ابراز داشت: بی‌توجهی به تکنولوژی می‌تواند موجب عقب ماندگی‌مان در خدمت رسانی شود.

حناچی با با تاکید بر  این موضوع که  با کمک دولت رقابت عادلانه در میان تاکسی‌ها ایجاد خواهد شد، یادآور شد: خودروهای آلاینده  از این پس نمی‌توانند به صورت آزادانه در شهر تردد کنند و یا خودرویی که پلاک تهران ندارد چرا باید سرویس دهی داشته باشد. باید شرایط و مقررات برای تمامی تاکسی‌ها یکسان باشد و برای تاکسی‌های اینترنتی نیز شرایط حاکم بر تاکسیرانی الزامی شود.

شهردار تهران به این نکته نیز اشاره کرد که نوسازی تاکسی‌های شهر باید پیگیری شود، امسال و سال گذشته به دلیل بارندگی‌ها و تلاش همکاران‌ ما در شهرداری توانستیم هوای پاکی را تجربه کنیم و مطالعات نشان داد که ذرات معلق 20 درصد در هوای پایتخت کاهش یافته است.

حناچی با تاکید بر این مطلب که با همکاری سازمان تاکسیرانی معیشت تاکسیرانان دنبال خواهد شد، افزود: توسعه‌ تکنولوژی و استفاده از ناوگان پاک در دستور کار قرار دارد و امید می‌رود با همکاری تاکسیرانان سرویس بهتری به مردم تهران ارائه شود.

در پایان این جشنواره شهردار تهران از تاکسیرانان برتر که توسط مردم انتخاب شده بودن تقدیرو جوایزی به آنان اهدا شد.

رونمایی از دو اپلیکیشن رفاه تاکسیران و کتاب تاکسی نیز توسط شهردار و اعضای شورای شهر و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.