| کد خبر: 183588 |

◄ اتمام بررسی بودجه شهرداری

در بودجه شهرداری در سال 97 الزامات برنامه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی بودجه سال 98 خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، زهرا نژادبهرام با اشاره به این‌که اعضای شورای شهر با یک هفته کار مداوم و برگزاری جلسه تا در دو شیفت صبح و عصر سرانجام بررسی بودجه پایتخت را به پایان رساندند، اظهار کرد: در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران، بررسی بودجه شهرداری در سال 98 به اتمام رسید و اعضا به بودجه 18 هزار و828 میلیارد تومانی شهرداری تهران رای مثبت دادند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که بودجه فرهنگی شهرداری تهران رقم خوبی را به خود اختصاص داد، افزود: سقف بودجه پیش‌بینی شده برای سال 97 حدود 17 هزار و500 میلیارد تومان است که این رقم باید در شورای معاونان شهرداری نهایی شود.

نژادبهرام با تاکید بر این مهم که، اما به نظر می‌رسد حدودا همین رقم در نظر گرفته شود و نسبت به بودجه سال جاری اندکی کاهش داشته باشیم، افزود: در بودجه شهرداری در سال 97 الزامات برنامه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، به این نکته نیز اشاره کرد که،  بودجه شهرداری در سال 97 دربرگیرنده الزاماتی است که شورای شهر در ماه گذشته به شهرداری ابلاغ کرد. اما در عین حال اصلاحات مهمی نیز در بودجه سال ۹۷ انجام شده است.

نژاد بهرام خاطرنشان کرد: شفافیت حداکثری، تمرکز زدایی، واگذاری پروژه‌ها به مناطق، کاهش هزینه‌های غیرماموریتی و نیز اولویت‌بندی پروژه‌ها برخی از این اصلاحات در بودجه سال آینده شهرداری است. که خوشبختانه مورد دقت نظر نمایندگان مردم در پارلمان شهری قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.