| کد خبر: 181040 |

◄ تصویب 42 ماده از برنامه سوم توسعه شهر تهران

در راستای تحقق پذیر شدن برنامه شهرداری مکلف شد در بودجه سنواتی اگر نیاز به اصلاح بودجه بود حداکثر تا پایان شهریور امسال بودجه را پیش‌بینی و به شورای شهر ارائه دهد. اگر بودجه محقق می‌شود و نیاز به اصلاحات داشته باشد در حقیقت برنامه محقق نمی‌شود.

تین نیوز

سخنگوی شورای شهر تهران از تصویب 42 ماده از برنامه سوم توسعه شهر تهران، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی اعطا با اشاره به برگزاری جلسه فوق العاده شورای شهر تهران، اظهار کرد: تاکنون 42 ماده از برنامه سوم بطور صورت رسمی مطرح و به تصویب رسیده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فصل اول برنامه سوم که مربوط به نظام مدیریت و مالی و بودجه تصویب شد و فصل دوم شامل برنامه‌های زیست پذیری و محیط‌زیست خواهد بود.، افزود: در برنامه سوم توسعه شهرداری تهران ملزم شده است برای جلب مشارکت بخش‌های عمومی و خصوصی و اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری و برای بهره‌برداری از این پروژه ها برنامه روشنی داشته باشد.

اعطا به این نکته نیز پرداخت که، در راستای تحقق پذیر شدن برنامه شهرداری مکلف شد در بودجه سنواتی اگر نیاز به اصلاح بودجه بود حداکثر تا پایان شهریور امسال بودجه را پیش‌بینی و به شورای شهر ارائه دهد.  اگر بودجه محقق می‌شود و نیاز به اصلاحات داشته باشد در حقیقت برنامه محقق نمی‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در برنامه مورد توجه بود حساب‌های بین شهرداری با سایر دستگاه‌ها است که شهرداری مکلف شد با داوری تخصصی سازمان حسابرسی، تکلیف این حوزه را مشخص کند. شهرداری در برنامه موظف شد که موضوع مودیان شهرداری در حوزه ساخت و ساز و مشوق‌های لازم را در نظر گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.