| کد خبر: 169888 |

◄ تأثیر مثبت فرمان ضدفساد رئیس جمهور بر افکار عمومی

فرمان رئیس‌جمهور برای مبارزه با فساد اقتصادی در کشور موجب برگشت اعتماد عمومی به‌نظام و ایجاد آرامش در حوزه اقتصادی می‌شود.

تین نیوز

باگذشت دو روز از فرمان رئیس‌جمهور برای مبارزه با فساد اقتصادی، همچنان واکنش‌های مثبت در این مورد ادامه دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دراین‌باره می‌گوید: فرمان رئیس‌جمهور برای مبارزه با فساد اقتصادی در کشور موجب برگشت اعتماد عمومی به‌نظام و ایجاد آرامش در حوزه اقتصادی می‌شود.

حسینی با اشاره به‌فرمان 6 ماده‌ای رئیس‌جمهور برای برخورد با مفاسد اقتصادی و گرانی‌های اخیر اظهار داشت: رئیس‌جمهور بالاترین مقام اجرایی کشور است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور و اتفاقاتی که اخیراً در این حوزه رخ‌داده است دستوراتی به زیرمجموعه‌های خود برای بررسی و برخورد با مفاسد اقتصادی صادر کرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: برخی با استفاده از رانت‌ها، خلأهای قانونی و اجرایی باعث ایجاد نوسان در بازار ارز و سکه شدند و از وضعیت به وجود آمده سو استفاده کردند به همین جهت لازم بود که با دستوراتی با چنین تخلفاتی برخورد شود.

نماینده مردم تفرش در مجلس دهم گفت: انتظار می‌رود که سایر دستگاه‌های نظارتی، بازرسی‌های نهاد ریاست جمهوری و حتی نمایندگان در راستای اجرای این احکام صادره همکاری و حمایت صورت گیرد تا مردم ببینند در نظام جمهوری اسلامی با مفسدان اقتصادی برخورد می‌شود.

حسینی در این‌باره که فرمان رئیس‌جمهور در حوزه مسئولیت نهادها بود، بیان داشت: در فضای امروز کشور که بیش از هرزمانی به همدلی، همپوشانی و وحدت بین هر سه قوه احساس نیاز می‌شود صدور چنین احکامی تأثیرات مثبتی دارد چراکه برخی کارها دراختیار سایر قوا است و برای برون‌رفت از مشکلات نیاز به هماهنگی بین هر سه قوه است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: فرمان رئیس‌جمهور درواقع در راستای وحدت و همدلی صادر شد تا در سایه توجهات و منویات مقام معظم رهبری و مصوبات سران سه قوه که اخیراً جلساتی تشکیل داده‌اند، اقداماتی صورت گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.