| کد خبر: 160711 |

◄ نوبخت: سال آینده بنزین گران نمی‌شود

سخنگوی دولت از عدم افزایش قیمت بنزین در سال 97 و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای کاهش آلایندگی و مصرف سوخت خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی دولت از عدم افزایش قیمت بنزین در سال 97 و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در راستای کاهش آلایندگی و مصرف سوخت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدباقر نوبخت در جلسه علنی مجلس اظهار کرد: : دولت قطعاً قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژی در سال ۹۷ را افزایش نمی‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، نوبخت درباره نوسازی ناوگان گفت: در زمینه مقابله با آلایندگی و آلودگی هوا دولت با دو برنامه برای نوسازی ناوگان درون شهری و برون شهری در سال ۹۷ اقدام می‌کند.

سخنگوی دولت  درباره معضل بیکاری گفت: دولت برنامه‌های متعددی برای  اشتغال دارد، ۱۲ برنامه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان ارائه کرده تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف همه مطالبات ضروری جامعه را پاسخ بدهیم و اشتغال ایجاد کنیم.

نوبخت گفت: در مورد مسکن و بافت‌های فرسوده نیز می‌توانیم حدود ۳۰۰ هزار فرصت شغلی به تفکیک ۲۶۰ هزار فرصت شغلی در بافت‌های فرسوده و ۴۰ هزار فرصت شغلی برای ۱۰۰ هزار مسکن روستایی ایجاد کنیم.

او درباره نرخ ارز گفت: نوسانات شدید قیمت ارز با هدف جبران کسری بودجه  دولت نیست. به هیچ‌وجه برای پوشش کسری بودجه خود حاضر به بهم ریختن اقتصاد نیستیم.

او درباره سیاست دولت در قبال یارانه‌بگیران گفت: سیاست دولت نسبت به یارانه‌بگیران اجرای قانون هدفمندی یارانه است و وارسی کردن اطلاعات حساب شهروندان ایرانی نیست. مجلس باید شایستگان نیازمند یارانه را مشخص کند.

نوبخت درباره حقوق بازنشستگان گفت: دولت آمادگی دارد برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان 3هزار و 400 میلیارد تومان اختصاص دهد. در نشست مجدد با کمیسیون تلفیق 2هزار میلیارد تومان مصوب مجلس را به 3هزار و 400 میلیارد تومان اصلاح خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.