| کد خبر: 270933 |

عملیات تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست اجرا است

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در دست اجرا است.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در دست اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: کمربندی جنوب غرب اصفهان در ایجاد ارتباط بین استان ها و شهرهای جنوبی و غربی کشور بسیار با اهمیت بوده و این کمربندی از جمله پروژه های اولویت دار اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان محسوب می شود.

شاهسوندی افزود: در حال حاضر پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست ساخت است که از ابتدای شروع این پروژه تا کنون مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی این پروژه، بیان کرد: با توجه به برآوردهای به عمل آمده جهت اتمام پروژه «تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل» به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شاهسوندی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه تشریح کرد: تا کنون ۴۰۰ تن میل گرد، ۵۰ هزار مترمکعب خاک برداری، ۲۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی و پنج هزار مترمکعب بتن ریزی اجرا شده است.

 گفتنی است: استان اصفهان ارتباط دهنده کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور است که با ۹ استان کشور همجوار بوده و از این رو موضوع ترافیک، حوادث ناشی از آن و عبور و مرور خودروها از محورهای مواصلاتی بسیار حائز اهمیت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.