| کد خبر: 268331 |

۷۱ دستگاه اتوبوس در سطح شهرستان شهرضا فعال است

در حال حاضر ۷۱ دستگاه اتوبوس در سطح شهرستان وجود دارد که از این آمار، ۳۵ دستگاه فعال، ۱۲ دستگاه نو و ۱۲ دستگاه در حال بازسازی است و ۹ دستگاه در آینده ای نزدیک بازسازی خواهد شد.

تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری شهرضا گفت: در حال حاضر ۷۱ دستگاه اتوبوس در سطح شهرستان وجود دارد که از این آمار، ۳۵ دستگاه فعال، ۱۲ دستگاه نو و ۱۲ دستگاه در حال بازسازی است و ۹ دستگاه در آینده ای نزدیک بازسازی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، بیژن بیژنی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین تردد در سطح شهر منحصر به اتوبوس ها و تاکسی ها است، اظهار کرد: قیمت کرایه تاکسی مشخص و برچسب نرخ کرایه روی شیشه تاکسی ها و پایانه ها نصب شده است تا همواره نظارت لازم انجام شود.

وی افزود: در حوزه ترافیکی با چالش هایی همچون فرسودگی اتوبوس ها، قفل طرح توسعه، بسته شدن طرح نوسازی حمل ونقل مواجه هستیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری شهرضا خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۱ دستگاه اتوبوس در سطح شهرستان وجود دارد که از این آمار، ۳۵ دستگاه فعال، ۱۲ دستگاه آن نو و ۱۲ دستگاه در حال بازسازی است و ۹ دستگاه در آینده ای نزدیک بازسازی خواهد شد.

بیژنی با بیان اینکه ۵۰۰ دستگاه تاکسی درون شهری در شهرستان اصفهان فعالیت دارد، گفت: ۱۱ شرکت حمل ونقل دانش آموزی و ۲۲ آژانس در سطح شهر فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.