| کد خبر: 264598 |

پیشرفت فیزیکی کمربندی وانشان به ۸۵ درصد رسید

رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه کمربندی وانشان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این پروژه برای تکمیل به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تین نیوز

رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه کمربندی وانشان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این پروژه برای تکمیل به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محسن قدیری رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: پروژه ساخت کمربندی وانشان به طول ۳.۵ کیلومتر، به صورت چهارخطه در دست احداث است.  

وی افزود: این پروژه دارای ۲ دهانه پل هشت متری و ۲ دهانه پل ۲ متری است و برای اجرا ۱۴۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۵۰ هزار مترمکعب خاکریزی، ۱۷ هزار مترمکعب اساس و ۹ هزار تن آسفالت انجام شده است.  

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه پروژه کمربندی وانشان در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص اعتبار پیش بینی می شود در دهه فجر سال جاری آماد بهره برداری شود.  

گفتنی است جاده های کمربندی از جمله ملزومات راهسدازی و شهرسازی در کلانشهرها هستند که بار ترافیکی یک شهر را بر دوش می کشند و از سویی دیگر آلودگی هوا و آلودگی صوتی را نیز از مرکز شهر به حاشیه ها انتقال می دهد و در عین حال می توانند اقتصاد یک شهر را نیز هدف قرار دهند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.