| کد خبر: 258073 |

افتتاح ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از بهره برداری از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در سطح استان اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از بهره برداری از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در سطح استان اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اصفهان؛ فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های راهداری استان اصفهان که با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برگزار شد، اظهار کرد: با وجود محدودیت های منابع مالی امروز شاهد بهره برداری از پل دوم تقاطع غیر همسطح شهدای شهر گز با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم برای کاهش تصادفات هستیم .

فرزاد دادخواه با تشریح پروژه هایی که امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد، اضافه کرد: عملیات ارتقای کیفی روکش ۴۵۰ کیلومتر از راه های شریانی و اصلی استان با اعتباری بالغ بر ۷۵۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ کیلومتر از راه های فرعی و روستایی استان با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: امروز بهره برداری از ۳۰ کیلومتر اجرای روشنایی طولی، ۲۵ کیلومتر ارتقای حفاظ ایمنی راه ها و شش هزار کیلومتر خط کشی محورها انجام می شود که ۱۴۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

دادخواه با اشاره به نقش مهم استان اصفهان در حمل ونقل کالا و مسافر اظهار کرد: استان اصفهان با ۹ استان کشور همسایه است و رتبه اول جابه جایی حمل ونقل کالا در کشور را دارد.

وی با تقدیر و قدردانی از خدمات راهداران در جهت ارتقا ایمنی راه های استان اصفهان ، خواستار توجه بیشتر تصمیم سازان و تصمیم گیران به مسائل معیشتی راهداران شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.