| کد خبر: 256223 |

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی در بادرود استان اصفهان

مجتمع خدماتی رفاهی وادی بادرود در سفر رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به استان اصفهان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع ترگل بادرود آغاز شد.

تین نیوز

مجتمع خدماتی رفاهی وادی بادرود در سفر رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به استان اصفهان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع ترگل بادرود آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در آئین افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی مذکور اظهار کرد: خوشبختانه بخش خصوصی در ایجاد و ساخت مجتمع رفاهی بین راهی همت ویژه ای به خرج داده و امروز شاهدیم مجتمع وادی بادرود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: در حال حاضر ۹۸۰ مجتمع خدمات رفاهی در کشور داریم که به طور میانگین در هر ۸۰ کیلومتر، یک مجتمع وجود دارد و حدود ۵۰۰ مجتمع خدمات رفاهی نیز در دست احداث است که با تکمیل آنها، این میانگین به ۵۰ کیلومتر می رسد.

امانی تصریح کرد: هم اکنون نیز حدود ۶۴۰ مجتمع در حال استعلام برای صدور مجوز وجود دارد که وجود چنین مجتمع هایی در راه های مواصلاتی کشور با توجه به توصیه ایمنی جهت ۱۵ دقیقه استراحت به ازای هر دو ساعت رانندگی برای کاهش تصادفات می تواند مؤثر باشد.

رئیس سازمان راهداری حمل ونقل جاده ای ضمن تاکید بر تداوم کیفیت در مجتمع های بین راهی گفت: برای حفظ شان مسافران باید نظارت کافی بر کیفیت ارائه خدمات مجتمع های بین راهی وجود داشته باشد.

وی از اعلام آمادگی صدور مجوز برای بخش خصوصی برای لاین مخالف اتوبان در روبروی این مجتمع خبر داد و گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان آماده همکاری با بخش خصوصی برای صدور مجوز در لاین مخالف اتوبان در روبروی همین مجتمع است.

۱۸۰ هزار میلیارد تومان برای نگهداری راه های کشور نیاز است

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ۲۳۰ هزار کیلومتر راه در سطح کشور وجود دارد که سالانه برای نگهداری این راه ها به ۱۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
داریوش امانی با حضور در جلسه بررسی وضعیت راه های بخش قمصر از توابع شهرستان کاشان اظهار کرد: مجموع اعتبارات سال گذشته سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و این اعتبار کافی نیست.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به اتوبان کاشان قمصر افزود: تلاش داریم این محور را با کمک خیران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تکمیل و تجهیز کنیم.

وی دلیل عمده تخریب جاده ها در این محور را به دلیل وجود معادن و تناژ بالای بار کامیون ها ذکر کرد و گفت: توسعه معادن باید با پرداخت عوارض دولتی باشد و وسایل نقلیه به شکل ایمن و با وزن و بار مجاز تردد کنند.
بر اساس این گزارش در سفر یک روزه رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای همچنین آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی و ارتقای ایمنی تقاطع ترگل بادرود با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال آغاز شد و از وضعیت محورهای مواصلاتی نطنز، بادرود و قمصر بازدید شد.

بر مبنای این گزارش، حضور در شورای اداری شهر قمصر از دیگر برنامه های این سفر استانی بود.

شایان ذکر است در سفر امانی معاون وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، معاون راهداری، مدیر مرکز مدیریت راه ها، مشاور ریاست و مدیر دفتر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان وی را همراهی کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    بسیار عالی تمیز و قیمت مناسب مسافر اهواز