| کد خبر: 256044 |

ایمنی راه ها، خط قرمز استانداری اصفهان است

معاون استاندار اصفهان گفت: ایمنی راه های استان، خط قرمز معاونت عمرانی استانداری در حوزه حمل و نقل است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به حفظ و ارتقای ایمنی راه های استان، بر اجرای کامل مصوبات کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان تأکید کرد.

 

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و سایر اعضا برگزار شد.

در حاشیه این نشست مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن اشاره به پهنه معدنی گسترده استان، اظهار کرد: به واسطه وجود معادن، حمل ونقل کامیون های فعال در این صنعت به صورت وسیع در استان انجام می شود و همین موضوع ایمنی مردم را تحت تأثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: سال گذشته در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان مصوب شده بود تا پنج نقطه بسیار مهم و خطرآفرین استان تا پایان سال ۱۴۰۱ و مابقی تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ ایمن سازی شود که اجرای این طرح آغازشده اما قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا مقرر شد اگر تا پایان خردادماه سال جاری این مصوبه به مرحله اجرایی وارد نشد؛ راه دسترسی معادن پرخطر استان مسدود شود.

وی اظهار کرد: ازجمله مصوبات دیگر این کمیسیون، بررسی موارد مرتبط با مسیر دسترسی کارخانه ذوب آهن بود که در این راستا مقرر شد طبق مصوبات گذشته کمیسیون، مسیر دسترسی به این کارخانه اصلاح شود.

زینلیان ادامه داد: با توجه به مصوبات جلسه به این دلیل که پیشرفت اصلاح این مسیر دسترسی به اندازه کافی نبوده مقرر شد اگر تا پایان خردادماه سال جاری این مصوبه اجرایی نشود طبق نظر پلیس راهور به کارخانه ذوب آهن در تصادفات این مسیر سهم تقصیر داده و محدودیت تردد ذوب آهن توسط پلیس راهور به استانداری اعلام و متعاقباً اعمال شود.

وی ضمن تأکید بر حفاظت از راه های استان در برابر تندباد و ریزگرد، گفت: در این خصوص موافقت نامه ای برای کاشت درختچه در طول مسیر برخی راه های شناسایی شده استان میان اداره کل منابع طبیعی استان و اداره کل راهداری استان انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: براساس این موافقت نامه مقرر گردید طی سه ماه آینده نسبت به اجرایی شدن این طرح اقدامات لازم انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا 1 0

    پس چرا اینقدر این جاده اصفهان به بهارستان ناایمن هست تورا خدا یه فکری بکنید

  • معلم 0 0

    لطفا جاده ی برگشت ازکوهپایه تا سجزی بسیار نامناسب واسفناک است اداره ی راه واستانداری اصفهان

  • محمدرضا 1 0

    جاده اصفهان به شهرضا از هردو طرف خیلی داغونه.حتما باید چند نفر دیگه کشته بشن تا آسفالت ریزی بشن؟اون لکه گیری هایی که انجام شد برا خودتون خوب بود.چند روز بعد تبدیل به شن شدن و دوباره همون گودال‌ها نمایان شدن

  • غلامرضا 1 0

    جاده ی اصفهان به داران بسیار اسفناک میباشد ، چندین سال هست آسفالت نشده ، و داغون میباشد،خواهشن رسیدیگی کنید ، زیرو بند خودروهامون نابود میشن تو این جادهههه