| کد خبر: 253875 |

ظرفیت پذیرش فرودگاه اصفهان بیش از ناوگان کنونی است

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: زیر ساخت های فرودگاه در بخش های هوانوردی و فرودگاهی کامل و قابلیت پذیرش انواع هواپیماها و خدمت رسانی به مسافران، گردشگران و تجار را دارا است و اگر در این راستا ناوگان لازم هم تامین شود، ظرفیت های ترمینالی، باندهای پروازی و رمپ پروازی هم به طور کامل و در تمام ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: زیر ساخت های فرودگاه در بخش های هوانوردی و فرودگاهی کامل و قابلیت پذیرش انواع هواپیماها و خدمت رسانی به مسافران، گردشگران و تجار را دارا است و اگر در این راستا ناوگان لازم هم تامین شود، ظرفیت های ترمینالی، باندهای پروازی و رمپ پروازی هم به طور کامل و در تمام ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ ابوذر ضیایی اظهار کرد: اداره کل فرودگاه های اصفهان تلاش می کند تا در راستای اهداف توسعه پایدار کشور، امانت دار خوبی برای نسل های آینده بوده و به همین منظور فعالیت های جاری و عمرانی خود را با توجه به مسئولیت اجتماعی و ظرفیت های انسانی درون استان برنامه ریزی می کند. این در حالی است که در بحث مدیریت پسماند فاضلاب و استفاده از انرژی های پاک نیز فعالیت داریم.

وی با اشاره به سهم فرودگاه در توسعه هر استان گفت: باتوجه به اینکه عمده مسافران فرودگاه متفاوت و از نخبگان جامعه هستند و هریک از ایشان به سهم خود در رشته های متفاوت سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی، آموزشی، حقوقی نقش تاثیرگذاری در اجتماع دارند؛ فرودگاه اصفهان با اعزام و پذیرش این نخبگان ملی و استانی بدون شک سهم قابل توجهی در توسعه متوازن و ریل گذاری مسیر توسعه استان خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان درباره اقدامات انجام شده در راستای افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات بهتر به مردم، گفت: برگزاری تمرین طرح اضطراری فرودگاه به منظور آمادگی و مقابله با شرایط بحران و غیر مترقبه، کنترل پدیده های اقلیمی و محیطی موثر بر سطوح پروازی ، رنگ آمیزی موانع پرواز در ایرساید، افزایش لوکس (میزان روشنایی) محل پارک هواپیماها، کنترل حیات وحش در سطوح پروازی، ایجاد رینگ فیبر نوری به منظور جلوگیری از قطع شدن تجهیزات حیاتی فرودگاه، درزگیری سطوح پروازی، نصب صاعقه گیر برای دکل های روشنایی اپرون و پست های روشنایی از جمله اهم این اقدامات بود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات متحول کننده شرایط هر فرودگاه افزایش پروازهای آن فرودگاه است، اظهار امیدواری کرد: با گسترش روابط سیاسی و اقتصادی، صنعت هوانوردی و تمامی فرودگاه های کشور بتوانند ظرفیت های ذاتی خود را در توسعه فرکانس پروازی به عرصه ظهور بگذارند. 

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان با بیان اینکه یکی دیگر از نیازهای مبرم این فرودگاه وجود شرکت های هواپیمایی Base است، گفت: عمده هزینه های اساسی و زیر ساخت های مورد نیاز این فرودگاه، متناسب با شرایط کنونی، فراهم شده است.

 ضیایی با اشاره به ظرفیت های فرودگاه که تاکنون توجه زیادی به آن نشده است، افزود: زیر ساخت های فرودگاه در بخش های هوانوردی و فرودگاهی کامل و قابلیت پذیرش انواع هواپیماها و خدمت رسانی به مسافران، گردشگران و تجار را دارا است و اگر در این راستا ناوگان لازم هم تامین شود، ظرفیت های ترمینالی، باندهای پروازی و رمپ پروازی هم به طور کامل و در تمام ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد.

وی همچنین اظهار داشت: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، در فرودگاه های استان اولویت جذب برای استفاده از نیروی کار پیمانکاران با کارگران بومی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    خرج خرج خرج،وای قلبم دارم سیکته میکونم.محمد اصفهانی بیزارید تا جگرم حال بیاد، یه معین هم بزن تنگش ولی صداشو کم کنییدآ