| کد خبر: 253382 |

خدمات ویژه حمل و نقلی و ترافیکی شهر اصفهان در ایام نوروز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: افزایش ظرفیت پارکینگ ها، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی، راه اندازی خطوط اتوبوس گردشگری و تسهیلات عبور و مرور مرکز گردشگری ناژوان از اقدامات خدمات سفر نوروز 1402 توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: افزایش ظرفیت پارکینگ ها، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی، راه اندازی خطوط اتوبوس گردشگری و تسهیلات عبور و مرور مرکز گردشگری ناژوان از اقدامات خدمات سفر نوروز 1402 توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق شناس با اعلام اینکه ظرفیت پارکینگ های مرکزی شهر در این ایام افزایش یافته است، اظهار کرد: ساعات فعالیت پارکینگ ها افزایش یافته و به ساعت 1 بامداد رسیده است و در صورتی که مسافران و شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان که با ایام عید نوروز مصادف است بخواهند بعد از افطار به مرکز شهر رفت و آمد کنند، بر ساعات فعالیت این پارکینگ ها افزوده می شود.  

او افزود: مترو نیز به جز روزهای 12 و 13 فروردین ماه که تعطیل رسمی هستند، در سایر روزها از ساعت 9 صبح تا 21 خدمت رسانی می کنند.

به گفته حق شناس، مسافران مستقر در باغ فدک نیز می توانند ضمن استفاده از خط شماره یک گردشگری اتوبوسرانی به پایانه کاوه عزیمت کرده و تا مرکز شهر از مترو استفاده کنند.

آماده سازی ناژوان برای میزبانی از گردشگران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پارک جنگلی ناژوان در ایام نوروز با ازدحام زیادی از سوی گردشگران روبرو می شود، خبر داد: اکثر معابر ارتباطی ناژوان یک طرفه شده و با اجرای خط کشی معابر، نصب تابلوهای ترافیکی، تأمین روشنایی پارکینگ ها و مشخص کردن ایستگاه های تاکسی نسبت به تسهیل عبور و مرور در این محدوده اقدام شده است.

او با اعلام اینکه طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان نرخ ورودی پارکینگ باغ پرندگان در روزهای عادی ارزان تر از ایام جمعه و تعطیلات رسمی قیمت گذاری شده است، خاطرنشان کرد: سایر پارکینگ های سطح ناژوان در روزهای عادی 5 هزار تومان و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی 10 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

تعبیه سه خط اتوبوس گردشگری ویژه ایام نوروز

او با بیان اینکه سه خط اتوبوس گردشگری به منظور تسهیل عبور و مرور گردشگران در ایام نوروز تعبیه شده است، تصریح کرد: خط شماره یک از باغ فدک به میدان امام حسین(ع)، خط شماره دو از باغ فدک به ناژوان و صفه و خط شماره سه از میدان امام حسین(ع) به سمت آتشگاه و منارجنبان در حال رفت و برگشت خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.