| کد خبر: 252482 |

راه اندازی اولین توقفگاه ناوگان باری درون شهری در غرب اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: نخستین توقفگاه ناوگان باری درون شهری در غرب اصفهان واقع در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان راه اندازی شد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: نخستین توقفگاه ناوگان باری درون شهری در غرب اصفهان واقع در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید علی عبداللهی با اعلام این خبر گفت: نخستین توقفگاه ناوگان باری درون شهری در غرب اصفهان در منطقه رهنان راه اندازی شده و به صورت ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت است. او ادامه داد: دیگر توقفگاه ناوگان باری درون شهری نیز در منطقه هفت شهرداری در مجاورت دهکده المپیک با وسعت چهار هکتار با هماهنگی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان راه اندازی شده و فعالیت می‌کند. مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان تأکید کرد: به رانندگان و مالکان ناوگان بار توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از وارد آمدن خسارت به زیرساخت‌ها و تأسیسات شهر تنها در این مکان‌ها توقف کرده و از ورود با خودروهای سنگین و نیمه سنگین به شهر خودداری کنند. او خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین در صورت تردد با این خودروها در ساعات غیرمجاز در شهر، توسط دوربین‌های ثبت تخلف، عوامل راهور و بازرسان سازمان مدیریت حمل و نقل بار اعمال قانون می‌شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.