| کد خبر: 251148 |

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد؛

جلوگیری از دست اندازی به زمین های ملی و دولتی

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: امسال برای اطلاع رسانی با نصب ۱۶۲ تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به بیت المال است.

تین نیوز
فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: امسال برای اطلاع رسانی با نصب ۱۶۲ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به بیت المال است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ؛ سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه اراضی تحت پوشش این فرماندهی، در گستره ۲۸ شهرستان و ۱۱۵ شهر واقع شده اند اظهار داشت: در راستای حفاظت از این اراضی اقدامات پیشگیرانه در بخش های وضعی، اجتماعی، فرهنگی، بازدید و بازرسی از یگان های مستقر در شهرستان ها و آموزش انجام می پذیرد.  

وی به اولویت قرار دادن اجرای اقدامات پیشگیرانه در این یگان اشاره کرد و اذعان داشت: امسال تا کنون بیش از ۵۳ هزار ساعت گشت زنی توسط تیم های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شده است.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان افزود: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان اصفهان به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می دهند.  

وی بیان داشت: در سالجاری جهت اطلاع رسانی با نصب ۱۶۲ تابلو، علایم هشدار دهنده و دیوار نویسی هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به بیت المال است.

سرهنگ باقری افزود: در راستای افزایش آگاهی نسبت به حفظ و حراست اراضی ملی و دولتی استان اصفهان امسال برای عوامل یگان حفاظت اراضی استان، ۹ دوره آموزش عملی و میدانی و ۲۶ جلسه آموزش تئوری برگزار شده است و براین اساس بیش از یکهزار نفرساعت آموزش دیده اند.  

وی عنوان کرد:  سامانه ۱۶۵۶ این یگان به صورت شبانه روزی به منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی فعال است و در سالجاری نیز ۶۹ گزارش از طریق این سامانه دریافت شد که مورد رسیدگی قرار گرفتند. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: افراد سودجو معمولا درایام تعطیلات، آخر هفته ها و چند روز تعطیلی متوالی فرصت را برای دست اندازی به زمین های ملی و دولتی فراهم می بینند، لذا از عموم مردم درخواست می شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی مراتب را فورا از طریق تماس با شماره تلفن  ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی ملی اطلاع دهند.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.