| کد خبر: 248981 |

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد؛

اجرای حکم قضایی برای رفع تصرف زمین ۴۱۵.۵ میلیارد ریالی کاشان

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف و اجرای حکم قضایی (قلع و قمع و خلع ید) بر روی زمین بیش از ۴۱۵.۵ میلیارد ریالی کاشان خبر داد.

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف و اجرای حکم قضایی (قلع و قمع و خلع ید) بر روی زمین بیش از ۴۱۵.۵ میلیارد ریالی کاشان خبر داد.

به گزارش تین نیوز؛ سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار داشت: در پی دست درازی زمین خواران به اراضی ملی واقع در شهرستان کاشان، یک مورد حکم قضایی قطعی توسط معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در این رابطه اخذ شد.  

وی اذعان داشت: پس از ارسال حکم قضایی به یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، با  تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و همکاری کلانتری مربوطه اراضی ملی به مساحت بیش از شش هزار و ۹۰۰ مترمربع رفع تصرف کامل شد.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این زمین بیش از ۴۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: با اجرای حکم، ضمن قلع و قمع مستحدثات و خلع ید ، زمین مورد نظر به بیت المال بازگردانده شد.  

وی بیان داشت: حکم قضایی فوق به دنبال پایش مستمر اراضی ملی و دولتی استان اصفهان از سوی کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان، پیگیری ویژه کارشناسان حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی، صادر و اجرا شد.  

سرهنگ باقری با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، خاطرنشان کرد: مردم استان اصفهان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.  

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.