| کد خبر: 245202 |

برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت اصفهان

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در نخستین هفته مردادماه میزبان سه نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری، حمل و نقل و ایمنی خواهد بود.

تین نیوز

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در نخستین هفته مردادماه میزبان سه نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری، حمل و نقل و ایمنی خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری)، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت، سه نمایشگاهی هستند که طی روزهای چهارم تا هفتم مردادماه ۱۴۰۱ و به مدت چهار روز در اصفهان برپا می‌شوند.

به گزارش ایسنا، این سه نمایشگاه با حضور ۷۰ شرکت از هفت استان کشور برپا می‌شوند و شرکت‌های حاضر در آن، فعالیت‌ها، کالاها، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های تجهیزات ترافیکی، هوشمندسازی شهری، صنایع روشنایی، مبلمان و المان‌های شهری، حمل و نقل، تولید بلوک‌فرش و موزاییک، بتن، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مجموعه‌های بازی پلی‌اتیلن، تجهیزات ایمنی، امداد و نجات، حمل و نقل بین‌المللی و تجهیزات پارک به نمایش می‌گذارند.

نمایشگاه‌های مدیریت شهری، حمل و نقل و ایمنی اصفهان در این دوره ۱۴ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و ۵۵۰۰ مترمربع فضای مفید را به خود اختصاص داده‌اند و میزبان شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، همدان و مرکزی خواهند بود.

افزایش ۵۰ درصدی حضور شرکت‌ها و برندهای شاخص، مشارکت گسترده مدیریت شهری اصفهان در برپایی نمایشگاه، بازدید مسئولان و مدیران شهری کلانشهرهای کشور، حضور مسئولان دولتی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی فراگیر در حوزه مدیریت شهری، حمل و نقل و خدمات ایمنی از جمله ویژگی‌های این سه نمایشگاه به شمار می‌رود.

در این سه نمایشگاه همچنین برندهای معتبری از سراسر کشور حضور دارند که از آن جمله می‌توان به توسعه ساختمان و بتن همدانیان، مهندسینیک‌اندیش اصفهان، شرکت دانش‌بنیان عرفان صنعت اصفهان، بتن نما، صنایع روشنائی تک‌لایت نقش‌جهان، آراد شنوا شفا، شایان دیزل، گروه بهمن، رخش خودرو دیزل، آریا بارون توس، بهار صنعت پارمیس، ارس خودرو دیزل (آمیکو)، شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های مپنا، شرکت تولیدی تحقیقاتی مبارز، اصفهان کارت و قصر بازی پارسیان فارساشاره کرد.

علاقمندان به بازدید از یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری)، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای چهارم تا هفتم مردادماه ۱۴۰۱ به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.