| کد خبر: 242352 |

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خور و بیابانک مطرح کرد؛

◄ بهسازی باند دوم محور خور به شهر فرخی در دستور کار است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک گفت: مطالعات تکمیل زیرسازی و روکش آسفالت باند دوم محور خور به شهر فرخی به میزان ۱۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است.

تین نیوز

اصفهان – الهام ندیمی| ابوالفضل آقا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک در خصوص مجموعه اقدامات این اداره در حوزه‌های کاری مختلف بیان داشت: با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده مطالعات تکمیل زیرسازی و روکش آسفالت باند دوم محور خور به شهر فرخی به میزان ۱۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.  

به گزارش خبرنگار تین نیوز،  وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۰ هزار خودروی سواری و کامیون از محورهای این شهرستان رفت و آمد می‌کنند. گفت: تکمیل پروژه های راهسازی این شهرستان با در راستای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات بسیار حائز اهمیت است.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک اذعان داشت: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش و پیگیری‌های بعمل آمده در این اداره، در مجموع ۲۵۰ پلاک مسکونی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تامین مسکن اقشار ویژه این شهرستان و خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول، واگذار شد.  

 وی با اشاره به آغاز به کار پروژه نهضت ملی مسکن شهر خور به صورت گروهی به تعداد ۱۰۰ پلاک مسکونی، گفت: ۳۰۰ پلاک مسکونی به محدوده شهرهای خور و فرخی الحاق شد.  

 آقا با بیان اینکه این اداره در سال گذشته اطلاعات ۱۳ فقره سند تک برگ را در سامانه «سادا» (سامانه ملی ثبت اسناد) به ثبت رسانده است عنوان کرد: در راستای تفاهم نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در خصوص تحویل و تحول و تغییر نمایندگی اسناد مالکیت اراضی ملی داخل و خارج از حریم، تغییر نمایندگی مالکیت اراضی حریم بیش از ۳۰۴ هزار متر مربع قطعی شده و برای بیش از ۷۵۶ هکتار از اراضی صورتجلسات تحویل و تحول تنظیم شده است.  

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.