| کد خبر: 235222 |

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در تشریح سیاستهای وزیر راه و شهرسازی عنوان نمود:

◄ تلاش برای دستیابی به اهداف جدید وزارت راه و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه شورای اداری ضمن تشریح سیاستهای مقام عالی وزارت از تلاش این اداره کل برای دستیابی به اهداف جدید وزارت راه و شهرسازی در جمع معاونین و روسای ادارات تابعه سخن گفت.

تین نیوز
مازندران - علی جعفری گرجی| مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه شورای اداری ضمن تشریح سیاستهای مقام عالی وزارت از تلاش این اداره کل برای دستیابی به اهداف جدید وزارت راه و شهرسازی در جمع معاونین و روسای ادارات تابعه سخن گفت.
 
به گزارش تین نیوز، دکتر سید محمد نظری ضمن تشریح برنامه های وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با بهره گیری از همه امکانات و بسیج همه ی نیروها برای دستیابی به اهداف تعیین شده از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
وی ادامه داد: با توجه به قانون اخیر مجلس شورای اسلامی همه ی وزارتخانه ها موظفند زمین خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند تا برای ساخت مسکن مورد استفاده قرار گیرند.

نظری با بیان اینکه موضوع مسکن برای رئیس جمهور و وزیر بسیار اهمیت دارد، یادآور شد: یکی از اتفاقات خوبی که رخ داده است راه اندازی صندوق توسعه مسکن است که از این محل منابع خوبی برای حل مشکل بخش های کم درآمد بوجود خواهد آمد و تلاش ما بر این است که برای اقشار کم درآمد هزینه مسکن را کاهش دهیم .

دکتر نظری به شیوه ی ساخت مسکن نیز اشاره کرد و گفت: نخست شیوه ی انبوه سازی است که تجربه زیادی در این زمینه وجود دارد و شرکتهای توانمندی هم حضور دارند. شیوه دیگر واگذاری زمین به مردم بویژه روستائیان است تا خود اقدام به ساخت مسکن نمایند.

در این راستا دکتر نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن بررسی ظرفیت های استان در این حوزه از معاونین و روسای ادارات در بخش های مختلف خواست تا پیشنهادات خود را درباره روش های تکمیل و انجام طرح ها و پروژه ها ارائه کنند.

وی با تاکید براینکه براساس دستور وزیر راه و شهرسازی باید شرایطی را در استان ایجاد کنیم و مشوق هایی را برای سرمایه گذاران در نظر بگیریم و تلاش کنیم تا مردم برای مشارکت در پروژه های حوزه راه و شهرسازی پیشگام شوند.

دکتر نظری اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان را استفاده از توان بخش خصوصی برای آغاز و تکمیل پروژه های عمرانی دانست و یادآور شد در حوزه حمل و نقل باید به دنبال راهکارهای جدید برویم و زیرساخت های مهم استان را با این راهکارها احداث و یا تکمیل نمائیم.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به حمایت دولت برای تامین مواد و مصالح ساختمانی گفت: برای تامین سیمان و فولاد مورد نیاز برای ساخت مسکن با تفاهم نامه صورت گرفته راه و شهرسازی و وزارت صمت این مشکل مرتفع خواهد شد.

دکتر نظری با اشاره به اعتقاد وزیر راه و شهرسازی به تکریم ارباب رجوع یادآور شد: در هر شرایطی باید پاسخگوی مردم بود و حتی اگر کاری از دستمان بر نمی آید با بیشترین احترام و تواضع آنان را مشایعت نماییم.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.