| کد خبر: 236057 |

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

◄ بهره‌برداری از محور دهق- میمه در سال 1401

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: احداث محور دهق به سمت میمه دارای پیشرفت فیزیکی قابل توجه بوده و پیش بینی می‌شود در سال 1401 به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

اصفهان- الهام ندیمی | بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: پروژه احداث محور دهق به سمت میمه به طول تقریبی 35 کیلومتر که با مشارکت خیر راهساز و به کارفرمایی خیریه امام رضا (ع) در حال انجام است، هم‌اکنون عملیات اجرایی آن تا مرحله قشر اساس و ابنیه فنی به اتمام رسیده و آماده اجرای قشر آسفالت است.

 به گزارش خبرنگار تین نیوز، وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال 1396 با هدف کاهش مسیر محور دهق به سمت تهران آغاز شده است و با توجه به اقدامات به عمل آمده و پیشرفت فیزیکی قابل توجه پیش‌بینی می‌شود در سال 1401 به بهره‌برداری برسد.

 معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با احداث محور میمه به دهق بخشی از بار ترافیکی استان چهارمحال و بختیاری به نجف‌آباد -دهق - علویجه - میمه - تهران که دارای رفت و آمد شبانه روزی حجم زیادی از خودروهای سبک و سنگین است، روان‌تر می‌شود.

 وی با بیان اینکه تا کنون مبلغ 95 میلیارد ریال توسط خیر راهساز برای احداث این پروژه هزینه شده است اذعان داشت: احجام فنی به کار رفته در این پروژه شامل 210 هزار مترمکعب خاکبرداری، 416 هزار و 500 متر مکعب خاکریزی، 136 هزار و 500 متر مکعب زیراساس و اساس بوده همچنین 85.4 تن آرماتوربندی و 5 هزار و 429 مترمکعب بتن ریزی انجام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.