| کد خبر: 228779 |

افزایش ۵۴۹ درصدی سفرها توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اصفهان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از استان اصفهان تعداد مسافران ۴۸۹ درصد و تعداد سفرها توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای، ۵۴۹ درصد افزایش داشت.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از استان اصفهان تعداد مسافران ۴۸۹ درصد و تعداد سفرها توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای، ۵۴۹ درصد افزایش داشت.

به گزارش تین نیوز، علیرضا جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت سفرهای جاده ای ایام نوروز، اظهار کرد: اگرچه سال گذشته در ابتدای شیوع کرونا، محدودیت های مقابله با کرونا زیاد بود، اما در نوروز ۱۴۰۰ با حذف این محدودیت ها نسبت به نوروز ۹۹، تعداد سفرها و مسافران توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای افزایش یافت.

وی افزود: از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۴۸۹ درصدی مسافر و ۵۴۹ درصدی سفر در این حوزه روبرو شدیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه در این ایام در مجموع تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برون و درون استانی ۳۲۰ هزار و ۹۵۱ نفر مسافر جابجا شده اند که از این تعداد ۱۷۱ هزار و ۸۷ نفر سفر برون استانی و ۱۴۹ هزار و ۸۶۴ نفر به شکل درون استانی جابجا شدند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۳۸ هزار و ۳۱۰ سفر انجام شد، توضیح داد: ۱۷ هزار و ۸۱۹ سفر برون استانی و ۲۰ هزار و ۴۹۱ سفر درون استانی بود.

جعفری با بیان اینکه در حوزه برون استانی ۱۵ هزار و ۲۳ هزار مسافر توسط خودروهای عمومی سواری در قالب ۴۸ هزار و ۴۲ سفر انجام شد، گفت: ۱۴ هزار و ۹۱۴ مسافر در قالب ۱۸۶۵ سفر برون استانی توسط مینی بوس جابجا شدند، همچنین ۴۴۱ هزار و ۱۵۰ مسافر برون استانی در قالب ۱۱ هزار و ۱۱۲ سفر برون استانی توسط اتوبوس جابجا شدند.

وی در خصوص سفرهای درون استانی، گفت: در این ایام ۴۳ هزار و ۶۰۸ مسافر در قالب ۲۷۶۰ سفر توسط اتوبوس، ۶۹ هزار و  ۲۸۵ مسافر در قالب ۷۲۱۹ سفر توسط مینی بوس، ۳۶ هزار و ۹۷۱ مسافر در قالب ۱۰ هزار و ۵۱۲ سفر توسط سواری جابجا شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه عمده جابجایی هایی مسافران مربوط به تهران و استان های شمالی و مشهد بود، درباره سفر ناوگان حمل و نقل عمومی به خوزستان در این ایام، توضیح داد: اگرچه سفر به این استان با محدودیت مواجه بود، اما ممنوعیت برای سفر به این استان نبود، البته تعداد سرویس ها برای جابجایی مسافران به این استان کمتر بود.

وی با بیان اینکه تعداد مسافران در اتوبوس ها مطابق با پروتکل های مقابله با کرونا بود، اظهار کرد: بلیت فروشی تنها برای صندلی های تکی و کنار شیشه بود و از سوی دیگر بلیت صندلی های کنار هم، تنها به افراد یک خانواده فروخته می شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.