| کد خبر: 222328 |

افتتاح پروژه بهسازی پارکینگ هواپیمای فرودگاه اصفهان توسط «روحانی»

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از افتتاح پروژه توسعه و بهسازی پارکینگ هواپیمای فرودگاه شهید بهشتی اصفهان توسط رئیس جمهور به شکل ویدئو کنفرانس خبر داد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از افتتاح پروژه توسعه و بهسازی پارکینگ هواپیمای فرودگاه شهید بهشتی اصفهان توسط رئیس جمهور به شکل ویدئو کنفرانس خبر داد.

به گزارش تین نیوز، حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح پروژه توسعه و بهسازی پارکینگ هواپیما در فرودگاه اصفهان توسط رئیس جمهور در ساعت هشت صبح فردا اظهار داشت: با افتتاح این پروژه، پارکینگی به مساحت ۹۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع به مجموعه پارکینگ‌های هواپیما در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان افزوده می‌شود.

وی افزود: در این مراسم ۱۱۲ هزار مترمربع از پروژه بهسازی پارکینگ قدیم فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، توسط رئیس جمهور به شکل ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پروژه ظرفیت پارک هواپیما در فرودگاه اصفهان به دو برابر افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری این پروژه، به افزایش ۱۰۰ درصدی پارکینگ هواپیما در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان دست خواهیم یافت.

وی اضافه کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان است؛ همچنین، شاهد توسعه ترمینال پروازهای بین المللی از ۶ هزار مترمربع به ۱۵ هزار مترمربع خواهیم بد و پذیرش سالیانه مسافر در این ترمینال از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

غلامی به توسعه تجهیزات و موتورخانه‌ها در ترمینال پروازهای بین المللی هم اشاره‌ای کرد و گفت: در مجموع هزینه‌ای که در راستای توسعه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان انجام شده است بالغ بر ۱۸۸ میلیارد تومان بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.