| کد خبر: 221998 |

بهره‌برداری از قطعه دوم محور کاشان- بادرود آغاز شد

بهره‌برداری از قطعه دوم جاده کاشان به بادرود روز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی و همراهی جمعی از مسئولان استان اصفهان و شهرستان‌های نطنز و کاشان انجام شد و محور زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

تین نیوز

بهره‌برداری از قطعه دوم جاده کاشان به بادرود روز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی و همراهی جمعی از مسئولان استان اصفهان و شهرستان‌های نطنز و کاشان انجام شد و محور زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان در حاشیه افتتاح این طرح گفت: برای اجرای طرح دوبانده کاشان- بادرود به طول ۱۲ کیلومتر با احتساب ۲ کیلومتر دور برگردان مسیر، ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مجتبی آراسته با اشاره به اینکه جاده کاشان- بادرود بخشی از جاده کاشان- اردستان در محور ترانزیتی جنوب به مرکز کشور است، افزود: این جاده از جمله محورهای پر رفت و آمد به شمار می‌رود که بهره‌برداری کامل آن افزون بر افزایش ایمنی، موجب تسهیل در رفت و آمد خودروها و کاهش تصادف‌های رخ به رخ خواهد شد.

وی بیان کرد: طول جاده کاشان- بادرود در مجموع به نزدیک ۵۵ کیلومتر می‌رسد که تا کنون ۴۲ کیلومتر آن دوبانده شده و اجرای هشت کیلومتر باقی مانده نیز نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

بادرود، مرکز بخش امامزاده با جمعیت ۲۵ هزار نفر از توابع شهرستان نطنز به شمار می‌آید و این طرح راه‌سازی مهم منطقه، پیش‌تر در سال ۹۲ آغاز شده بود.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه همسنگ شامل ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی درجه یک، ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی و ۴۰۰ کیلومتر آزادراه در محدوده استحفاظی شهرستان کاشان قرار دارد.

بهره‌برداری از طرح ساخت مسکن خیرین، آغاز طرح اقدام ملی مسکن، بازدید از چند محور ارتباطی، طرح‌های در دست اجرا و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر راه و شهرسازی به کاشان است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.