| کد خبر: 220713 |

وزارت راه دلیل تغییر مصوبه گذر آقا نورالله نجفی را توضیح دهد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وزارت راه و شهرسازی دلیل تغییر مصوبه اجرای پروژه گذر آقا نورالله نجفی را برای مسئولان استان اصفهان توضیح دهد.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وزارت راه و شهرسازی دلیل تغییر مصوبه اجرای پروژه گذر آقا نورالله نجفی را برای مسئولان استان اصفهان توضیح دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علیرضا نصر اصفهانی صبح یکشنبه در یکصد و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از این ماه که مصادف با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) است نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با توجه به سرکشی بیماری کرونا در کشور و به ویژه استان اصفهان خود مراقبتی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، ابراز داشت: افزایش افراد مبتلا به این بیماری و پر شدن ظرفیت بیمارستان‌ها این هشدار را به ما می‌دهد که بیش از گذشته به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا توجه داشته و بهداشت فردی را رعایت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با ورود به ماه ربیع الاول برخی از خانواده‌ها برگزاری مراسم جشن عقد و عروسی را در دستور کار دارند، افزود: این در حالی است که باید به سلامت خود و اطرافیان در این شرایط توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان استان اصفهان همه توان خود را برای حفظ داشته‌های گذشته به کار گرفته‌اند، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم سرمایه‌هایی که از گذشته به دست ما رسیده را حفظ کنیم.

هیچ مسئولی نسبت به حفظ میراث اصفهان بی تفاوت نیست

نصر اصفهانی ادامه داد: همه مسئولان کشور و دوستداران میراث فرهنگی به این امر توجه داشته باشند که مدیران شهری همواره مراقبت و مواظب داشته‌های میراثی اصفهان هستند و برای نگهداری از آنها دلواپس هستند و کسی تصور نکند که هیچ مسئولی نسبت به اتفاقاتی که در شهر اصفهان می‌افتد بی تفاوت است و همه با هر اقدامی که منجر به مخدوش کردن آثار تاریخی باشد، می‌ایستند.

وی با بیان اینکه شورای عالی شهرسازی کشور در خصوص گذر آقا نورالله نجفی نامه‌ای را فرستاده که حیرت آور بود، افزود: علی رغم برگزاری جلسه ویژه در خصوص این گذر که در آن یکی از پیشنهادات اداره کل راه و شهرسازی پذیرفته شد اما امروز با مصوبه‌ای روبه‌رو شدیم که هیچ سنخیتی با آنچه مصوب شده بود، ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: این مصوبه بدون حضور مسئولان اصفهانی به تصویب رسیده، آنچه اداره کل راه و شهرسازی آماده کرده بود در خصوص این سناریو همه ابعاد را در نظر گرفته و ما برگشتی نداشتیم، سناریوهای اداره کل راه و شهرسازی ساعت‌ها مورد بحث قرار گرفت و به تصویب رسید، دلیل تغییر مصوبه گذر آقا نورالله نجفی برای مسئولان استان اصفهان روشن شود.

تغییر رویکرد وزارت راه و شهرسازی در گذر آقا نورالله نجفی مشکل آفرین است

وی ادامه داد: مردم ساکن در گذر آقا نورالله نجفی سال‌ها با گرد و خاک زندگی می‌کنند و این نامه مشکلات زیادی را در شهر اصفهان ایجاد خواهد کرد، میراث فرهنگی در این زمینه نگران نباشند ما را در کنار خود بدانند.

نصراصفهانی همچنین در خصوص بازدید از نمایشگاه بزرگ استان اصفهان ابراز داشت: در این مجموعه اقدامات خوبی انجام شده و این نمایشگاه در مرحله افتتاح است و این نشان دهنده اهتمام همه دوستان عزیز بوده که در این وضعیت دست اندر کار بودند.

وی با بیان اینکه ۲۲۰ میلیون تومان برای زمین این پروژه هزینه شده است، ابراز داشت: این پروژه ۱۴ آبان ماه به بهره برداری می‌رسد و زمان بهره برداری از آن بسیار مناسب است.

نمایش ۱۰۷ فیلم در جشنواره سی و سوم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اشاره و گفت: این جشنواره با نمایش ۱۰۷ فیلم به صورت مجازی برگزار می‌شود، همه جوانان و نوجوانان را در این جشنواره به داوری آثار دعوت کرده‌ایم و تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه قابل تقدیر است.

وی در خصوص روز آمار و برنامه‌ریزی نیز ابراز داشت: آمار وسیله‌ای برای ساماندهی امور و نظم بخشی به فعالیت‌ها است، در جلوگیری از هدر رفت منابع نیز تأثیر بسزایی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.