| کد خبر: 220016 |

انجام مذاکرات برای خرید اتوبوس‌ و مینی‌بوس جدید در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: برای خرید مینی‌بوس و اتوبوس‌های جدید با کارخانجات سازنده مذاکراتی در حال انجام است و باید منابع مالی مورد نیاز آن تامین شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: برای خرید مینی‌بوس و اتوبوس‌های جدید با کارخانجات سازنده مذاکراتی در حال انجام است و باید منابع مالی مورد نیاز آن تامین شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سیدعباس روحانی اظهار کرد: در سال‌جاری و همزمان با عید غدیر خم ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی شد و تا پایان آبان‌ماه نیز ۲۰ اتوبوس تازه نفس دیگر به ناوگان اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های جدید دارای استاندارد یورو چهار خریداری شده که در کاهش آلاینده‌ها سهم بسزایی دارد، افزود: اضافه شدن ۸۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان در بهبود کیفیت ارائه خدمات و فراهم شدن بستر لازم برای رعایت فاصله گذاری فیزیکی و همچنین تامین رفاه حال بیشتر شهروندان کمک کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با اضافه شدن ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید، عمر ناوگان از ۱۰ سال به ۹.۷ سال کاهش یافته است

وی تاکید کرد: ۸۰ دستگاه اتوبوس تازه نفس به تمامی نواحی خطوط اتوبوسرانی شهر تزریق شده و جایگزین ناوگان فرسوده و قدیمی شده است.

روحانی ادامه داد: علاوه بر نوسازی ناوگان، بازسازی اتوبوس‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه سال گذشته ۵۰ اتوبوس بازسازی شده و تا پایان سال‌جاری نیز ۷۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی خواهد شد تا شاهد تحولات خوبی در سازمان اتوبوسرانی باشیم.

وی با بیان اینکه اجازه بازسازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس از سوی دولت به شهرداری اصفهان داده شد که بابت هر دستگاه اتوبوس ۲۸۰ میلیون تومان وام از سوی دولت لحاظ می‌شود، تصریح کرد: از مجموع ۷۰۰ دستگاه اتوبوس مورد نظر برای بازسازی، تاکنون قرارداد بازسازی ۱۸۹ دستگاه اتوبوس امضا شده و مابقی آن در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: تمام اتوبوس‌ها در قالب اتوبوس‌های نوسازی شده وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شود تا شهروندان دیگر شاهد تردد اتوبوس‌های فرسوده در شهر نباشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.