| کد خبر: 216736 |

عملیات اجرایی ۲۴۴ واحد مسکن طرح اقدام ملی در تودشک اصفهان آغاز شد

عملیات اجرایی طرح احداث ۲۴۴ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن، روز پنجشنبه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در شهر تودشک اصفهان آغاز شد.

تین نیوز

عملیات اجرایی طرح احداث ۲۴۴ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن، روز پنجشنبه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در شهر تودشک  اصفهان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، این طرح در زمینی به مساحت ۱۰۷ هزار و ۳۴۳ متر مربع و با کاربری مسکونی ۲۳ هزار و ۹۵۸ متر مربع و مساحت مفید هر واحد ۱۲۰ مترمربع  آغاز شد.

در این طرح ۱۲۱ پلاک واگذار و هر پلاک به ۲ نفر به صورت جداگانه داده خواهد شد و  بازپرداخت اقساط تسهیلات آن در پنج سال پس از اخذ پروانه ساخت و آغاز عملیات اجرایی توسط متقاضی با ۲ سال تنفس شروع می‌شود.

شهر تودشک با چهار هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت در شرق بخش کوهپایه شهرستان اصفهان و در ۹۶ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی  همچنین در سفر یک روزه خود به استان اصفهان چندین طرح در حوزه‌های مسکن و راهسازی را افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد کرد.

اسلامی پس از کلنگ احداث طرح ۲۴۴ واحدی شهر تودشک، مرحله سوم محور نایین انارک خور - طبس را افتتاح خواهد کرد.

این طرح بزرگ و ملی (طرح محور نایین- انارک- خور_طبس) به لحاظ افزایش ایمنی در تردد و جلوگیری از وقوع تصادفات رخ‌به‌رخ، یکی از اولویت‌دار ترین پروژه‌های راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان محسوب می‌شود و دارای چند مرحله است که مرحله اول و دوم آن در گذشته به بهره‌برداری رسیده است و مرحله سوم این محور،  از ایستگاه راه‌آهن تا ابتدای شهر انارک به طول ۴۰ کیلومتر،  آماده بهره‌برداری است.

در این سفر  همچنین عملیات اجرایی آسفالت ‌باند دوم محور اصفهان به  اردستان حد فاصل کمشچه تا سه راهی بغم به‌طول ۷۲ کیلومتر امروز آغاز می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.