| کد خبر: 214969 |

باند دوم محور زواره-اردستان در دست اجرا

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: باند دوم محور زواره_اردستان در صورت تامین اعتبار تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: باند دوم محور زواره_اردستان در صورت تامین اعتبار تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص محور زوارهاردستان اظهار کرد: با توجه به بارترافیکی سنگین و تصادفات رخ‌به‌رخ در این محور عملیات اجرایی باند دوم محور زوارهاردستان از سال ۱۳۹۳ در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.  

وی افزود: طول کل این محور ۹.۵ کیلومتر است که توسط سه پیمانکار اقدام شده و قرارداد پیمانکار فعلی حدود ۴.۵ کیلومترباقیمانده را در بر می‌گیرد. 

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اذعان داشت: جهت تکمیل و بهره‌برداری از باند دوم این محور ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با توجه به سفر اخیر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اصفهان، دستور تخصیص اعتبار این پروژه صادر شد.   

وی اضافه کرد: پروژه باند دوم محور زواره_اردستان یکی از پروژه‌های شاخص و اولویت‌دار این اداره کل محسوب می‌شود که به لطف خدا در صورت تامین اعتبار تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.   

شاهسوندی در خصوص مشخصات فنی این پروژه گفت: باند دوم محور زواره_اردستان مجموعاً ۲۱ پل از نوع "دالی و لوله ای" در ارتفاع یک الی سه متری دارد که تا کنون ۱۲ دستگاه آبرو تکمیل شده است.  

وی افزود: بهره‌برداری از این محور نقش مهمی در کاهش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن خواهد داشت و ضمن حذف تصادفات رخ‌به‌رخ، احتمال وقوع سوانح رانندگی به حداقل خواهد رسید.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.