| کد خبر: 208796 |

رئیس اتحادیه دفاتر وانت تلفنی و پیک موتوری اصفهان:

کرونا تعرفه پیک‌موتوری‌ها را افزایش نداده است

اگرچه برخی از مردم نسبت به افزایش قیمت پیک موتوری ها بعد از شیوع کرونا گلایه دارند، اما به گفته رئیس اتحادیه دفاتر وانت تلفنی و پیک موتوری اصفهان، قیمت ها و تعرفه ها هیچ تغییری نکرده و تنها درخواست ها و نیروها کاهش یافته است.

تین نیوز

اگرچه برخی از مردم نسبت به افزایش قیمت پیک موتوری ها بعد از شیوع کرونا گلایه دارند، اما به گفته رئیس اتحادیه دفاتر وانت تلفنی و پیک موتوری اصفهان، قیمت ها و تعرفه ها هیچ تغییری نکرده و تنها درخواست ها و نیروها کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا شاه سیاه در خصوص تغییر نکردن قیمت پیک موتوری و وانت تلفنی ها بعد از شیوع کرونا، اظهار کرد: در سال جدید، قیمت و تعرفه پیک موتوری های اصفهان هیچ تغییری نکرده و تنها درخواست ها پایین آمده است.

وی توضیح داد: نیروهای فعال در این اتحادیه به دلیل ترس از ابتلا به ویروس کرونا دیگر مشتاق به ادامه فعالیت در این شغل نیستند، از سوی دیگر به دلیل تعطیلی برخی مراکز، تقاضای مردم کاهش یافته به همین دلیل فعالیت اقتصادی پیک موتوری ها راکد شده است.

رئیس اتحادیه دفاتر وانت تلفنی و پیک موتوری اصفهان با اشاره به نظارت بر قیمت پیک موتوری‌ها، تاکید کرد: اگر کسی تخلفی انجام دهد، مردم در تماس با اتحادیه مورد را اطلاع رسانی و پیگیر شکایت خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۳ تاکنون مصوبه‌ای در خصوص قیمت ها اعلام نشده و در مجموع به دلیل متنوع بودن کالا، وزن و خدمات آن، قیمت پیک موتوری ها متغیر است، اما حداقل قیمت های پیک موتوری ها در محدوده شهر ۵ هزار تومان و حداکثر آن ۱۵هزار تومان است.

شاه سیاه در خصوص اقدامات پیشگیری از ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی از سوی رانندگان پیک موتوری، تصریح کرد: در حال حاضر تمام پیک موتوری‌ها موظف به استفاده از ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی کننده هستند، همچنین تمام دفاتر مجهز به پمپ مواد ضدعفونی کننده بوده تا زمانی که پیک ها از سرویس بازمی گردند، آنها را ضدعفونی کنند.

وی اضافه کرد: قرار است بعد از ۲۰ فروردین ماه جلسه‌ هیئت مدیره این اتحادیه برگزار شود و قرار است با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن، نوع خدمات را تغییر دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.