| کد خبر: 207256 |

فعلا برای اصفهان محدودیت ترافیکی نداریم

رییس پلیس راهور استان اصفهان از تعطیلی مراکز خدمت رسانی پلیس به شهروندان با بیش از دو هزار مراجعه کننده در روز خبر داد و گفت: اکنون شهر اصفهان کمی در حال شلوغ شدن است و متاسفانه با وجود این همه تاکید باز هم بعضی از رانندگان رعایت نمی کنند.

تین نیوز

رییس پلیس راهور استان اصفهان از تعطیلی مراکز خدمت رسانی پلیس به شهروندان با بیش از دو هزار مراجعه کننده در روز خبر داد و گفت: اکنون شهر اصفهان کمی در حال شلوغ شدن است و متاسفانه با وجود این همه تاکید باز هم بعضی از رانندگان رعایت نمی کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به اینکه فعلا برای اصفهان محدودیت ترافیکی خاصی نداریم، اظهارکرد: هنوز محدودیتی در نظر گرفته نشده، فقط در کاشان همکاران ما محدودیتی اجرا می کنند، ولی ستاد مبارزه با کرونا در استان فعلا مصوبه ای برای محدودیت های ترافیکی در اصفهان نداشته است.

چند روزی است که شهر در حال شلوغ شدن است

وی با اشاره به اقدامات پلیس برای کاهش بار ترافیکی در شهر، گفت: در گشت زنی های روزهای اخیر، آنچه به چشم می آید این است که شهروندان در هفته گذشته، توصیه های بهداشتی درباره قرنطینه خانگی و کاهش رفت و آمد در شهر را رعایت می کردند و از خانه بیرون نمی آمدند، اما در روزهای اخیر شهر اصفهان رو به شلوغ شدن رفته و این موضوع، نگران کننده و خطرناک است که با وجود این همه تاکید و توصیه باز هم بعضی از رانندگان رعایت نمی کنند.

محمدی، تعطیلی مراکز تعویض پلاک را گامی برای حفظ سلامت مراجعه کنندگان و نیروهای خدماتی این مراکز دانست و افزود: با وجود این که خدمات رسانی مراکز تعویض پلاک را در هفته گذشته به صورت زوج و فرد درآورده بودیم، اما باز هم احساس کردیم حجم مراجعه کنندگان زیاد است و نگران شدیم که مراکز ارائه خدمات پلیس، محلی برای انتشار ویروس کرونا و گسترش آن شود، به همین دلیل علاوه بر مراکز تعویض پلاک، به مراکز آموزش رانندگی و مسئولان برگزاری آزمون ها اعلام کردیم تا اطلاع بعدی حق فعالیت ندارند، همچنین در حال پیگیری ساز و کاری هستیم که بتوانیم برای ترخیص وسایل نقلیه هم فکری کنیم تا مراجعه شهروندان را به پلیس به حداقل ممکن برسانیم.

اگر کار ضروری ندارید، به پلیس مراجعه نکنید

وی از مردم خواست اگر کار ضروری و مهمی ندارند تحت هیچ شرایطی به پلیس مراجعه نکنند و ادامه داد: تعداد مراجعه کنندگان با مراکز ارائه خدمت پلیس بسیار زیاد است، تا پیش از این مساله، روزانه بیش از دو هزار نفر مراجعه کننده در بخش پلیس راهور داشتیم و چون این رفت و آمدها می توانست یک منشا انتشار ویروس کرونا باشد، پلیس راهور ناجا اعلام کرد گواهی نامه ها و معاینه فنی هایی که اعتبارشان تمام می شود تا ۱۵ اردیبهشت اعتبار دارند، دوربین های زوج و فرد و معاینه فنی را هم تا اطلاع ثانوی خاموش کرده ایم.

رییس پلیس راهور استان از مردم خواست بدون نگرانی، توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: اگر مردم کمک و همکاری کنند، مسئولان هم می توانند ویروس را کنترل کنند وگرنه ممکن است کنترل از دست مسئولان خارج شود و در این صورت کنترل این ویروس خیلی سخت می شود.

وی درباره خواسته های شهروندان برای اعمال محدودیت ها ترافیکی نیز گفت: اقدامات ما فقط در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان است و اگر این ستاد تصویب کند ما هم حتما اجرا می کنیم، اما هنوز چیزی در این باره تصویب نشده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.