| کد خبر: 201963 |

بزرگراه گلپایگان- مسجد سلیمان در پیوست یک قانون بودجه قرار گرفت

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: گفت: امسال بزرگراه گلپایگان- مسجد سلیمان در پیوست یک قانون بودجه قرار گرفت و نیاز به مصوبه ماده ۲۳ دارد تا اجرا شود.

تین نیوز

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: گفت: امسال بزرگراه گلپایگان- مسجد سلیمان در پیوست یک قانون بودجه قرار گرفت و نیاز به مصوبه ماده ۲۳ دارد تا اجرا شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، علی بختیار شامگاه چهارشنبه در جلسه سرمایه‌گذاری شهرستان با بیان اینکه مشکلات که در گلپایگان وجود دارد ناشی از طرح‌های متعدد است، اظهار داشت: با وجود اخذ پروانه‌های لازم برای احداث جی تی ال اما صنعت و معدن و تجارت اعلام کرد پس از گزارش ارزیابی زیست محیطی پروانه صادر می‌شود.

وی افزود: ورودی پروژه جی تی ال گاز کاملاً طبیعی است به طوری که تولید آب و ۶۰ مگابایت برق دارد و زمینه اشتغالزایی یک هزار نفر به صورت مستقیم و سه هزار نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم می‌کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهردار گلشهر به نمایندگی از طرف مردم اعلام کردند که اجرای این پروژه مورد تأیید مردم است اما هنوز اقدامی نشده است بنابراین حفظ محیط زیست، حفظ منابع طبیعی و توسعه‌ای که آلاینده به همراه نداشته باشد در الویت نخست برای احداث باید باشد.

وی با اشاره به شرکت صنعت تهویه، گفت: در طول سه ماه گذشته طرح احداث شهرک صنعتی تهویه با وجود چالش‌هایی که در مجلس داشت در نهایت به تصویب رسید.

بختیار تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی گلپایگان مصوب شده است که تقاضای تخصیص زمین در این فرایند انجام شود اما با توجه به اینکه در گلپایگان زیر ساخت گردشگری نیست زمین برای احداث هتل از طریق مزایده واگذار می‌شود.

وی گفت: امسال بزرگراه گلپایگان- مسجد سلیمان در پیوست یک قانون بودجه قرار گرفت و نیاز به مصوبه ماده ۲۳ دارد تا اجرا شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص آب کشاورزی گلپایگان ۲۴۸ لیتر بر ثانیه است در صورتی که برخی شهرستان‌ها ۲۷۸ لیتر و ۴۵۰۰ لیتر بر ثانیه است و لازم که بازنگری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.